Grundfos въвежда енергиен клас на помпените си системи

СъбитияСп. Инженеринг ревю - брой 5, 2005

Grundfos въвежда енергиен клас на помпените си системиПомпи от серията Alpha+ и Magna Grundfos

Датската компания проведе среща за журналисти от региона на Централна и Източна Европа

Амелия Стоименова

В рамките на двудневна среща за журналисти от региона на Централна и Източна Европа, Grundfos обяви намерението си да въведе вече регламентираните с общоевропейски стандарт системи за етикетиране на енергиен клас, по отношение на произвежданите от водещата датска компания помпи и помпени системи. В съответствие с установените традиции, събитието бе организирано в централата на Grundfos, намираща се недалеч от градчето Биерингбро в Западна Дания. Участници в срещата, провела се на 23 и 24 юни т.г., бяха колеги технически журналисти от Турция, Румъния, Полша, Чехия, Унгария, Русия и Австрия. На събитието България бе представена единствено от журналист на сп. Инженеринг ревю. Други лекции, включени в програмата на събитието, бяха посветени на технически и пазарни новости в сериите помпи Alpha Pro, Alpha+, UPS и Magna на Grundfos, свързани с етикетирането на енергийния им клас. Участниците в срещата имаха възможност също да се запознаят на практика с технологичния процес в завода на компанията за циркулационни помпи и фабриката, специализирана в развоя, тестването и производството на електронните блокове за управление на помпите и помпените системи на Grundfos. Подробна информация за инициативата на Grundfos, свързана с въвеждането на енергиен клас на помпите и помпените системи, което е подкрепена и от други водещи европейски производители на помпи и помпени системи и е свързана с общоевропейската тенденция към енергоспестяване, предвиждаме да публикуваме в следващия брой на сп. Инженеринг ревю.

Инвестициите в Източна Европа ще продължат
Освен основната тема на организираната среща - въвеждането на енергиен клас на произвежданите от Grundfos помпи и помпени системи, максимално запълнената програма на събитието включваше презентации за историята, структурата и бизнес философията на компанията, следвана в продължение на шестдесет години. Специално внимание бе отделено на стратегически важния, по думите на Сьорен Сьоренсен, вицепрезидент на Grundfos Group, за бизнес интересите на компанията регион на Източна Европа. "Натрупаният от началото на годината до момента оборот от 230 млн. евро в държавите от региона на Източна Европа е свидетелство в подкрепа на намеренията ни през следващите години да изнесем значителна част от производствените си мощности извън Дания. За миналата година общият дял на пазарите от Източна Европа формира около 14% от общия оборот на компанията Grundfos", заяви г-н Сьоренсен. "Сериозността на намеренията ни да присъстваме активно в региона е подкрепена от провежданата инвестиционна политика на компанията в държави от Централна и Източна Европа. Изграден и пуснат в експлоатация бе завод на Grundfos в Унгария, който осигурява работа на повече от 800 специалисти. Наскоро бе открит и друг завод на компанията, намиращ се в близост до столицата на Руската федерация Москва", допълни Сьорен Сьоренсен.

Бизнесът на Grundfosв България
Въпреки че Grundfos България обслужва един от малките пазари в региона на Източна Европа, търговската марка е добре позната на специалистите от индустриалния сектор, благодарение на усилията, които влагат специалистите от българския офис и дистрибуторите на компанията от цялата страна, увери г-н Сьоренсен. С оборот от 3.5 млн. евро Grundfos България се нарежда сред сериозните играчи на българския пазар на помпи и помпени системи. "Българският пазар крие значителен потенциал за развитие, който през следващите години следва да бъде усвоен. Приоритетна задача през 2005 г. за Grundfos в България е развитие на дистрибуторската мрежа, основно в сферата на индустрията, както и обучение на дистрибуторите ни с цел постигане на все по-високо качество на обслужване на клиентите ни в страната", подчерта г-н Сьоренсен.




Новият брой 2/2017

брой 2-2017

ВСИЧКИ СТАТИИ | АРХИВ

ЕКСКЛУЗИВНО
Top