Компанията ни се развива със сериозни темпове

ОсветлениеВъв ФокусСп. Инженеринг ревю - брой 5, 2014

Николай Костадинов, мениджър продажби, V-TAC

Представете накратко дейността на компанията, която представлявате.
V-ТАС е запазена търговска марка, създадена и разработена от идеята на светодиодното осветление. Основната цел е проектиране, разработка и разпространение на всички видове LED осветителни решения с акцент върху масовите продукти и постигане на най-добро съотношение цена/качество.

Компанията постоянно разширява капацитета си. Инвестираме в по-голяма складова база, обучение на персонал и пълна подкрепа на партньорите ни в цял свят. Наскоро инвестирахме в собствена лаборатория за изследване на осветителните продукти, които предлагаме.

Kак бихте коментирали развитието на българския пазар в последните години? Как се отразяват на пазара бързите темпове на развитие на технологиите в областта на LED осветителите?
Българският пазар, както и световният, се развиват стремглаво напред. Потребителите все повече залагат на LED осветлението, като тази технология ще измести енергоспестяващите крушки в следващите години. Наредбите на ЕС допълнително стимулират бизнеса и обществения сектор да заложат на LED.

Развитието в сектора е изцяло в полза на потребителите, защото получават по-качествени продукти на по-ниски цени, като съотношението светлодобив/консумирана енергия постоянно се подобрява.

Какви са плановете ви за развитие и разширяване на производството?
Компанията ни се развива със сериозни темпове за България и Европа, като сме основно експортно ориентирани. Марката V-TAC е сериозно разпознаваема в региона, Централна, Западна Европа и скандинавските страни. Успешно продаваме и в партньорските ни офиси в Дубай, Мумбай и Лондон.

В каква посока трябва да се работи в дългосрочен план, за да се преодолеят компромисите с качеството и енергийната ефективност на продуктите, които все още са често срещани?
Както във всеки нов технологичен сектор, има период на узряване и отсяване на качествената продукция. Клиентът сам ще избере марката, която си струва. За съжаление, обаче, много от вносителите в България, дори и в чужбина, си позволяват да внасят продукти, които не отговарят на нормите на Европейски съюз и по-специално изискванията за електромагнитна съвместимост (ЕМС). Това довежда до нелоялна конкуренция, смущения в ефира и до влошаване качеството на енергията в електропреносната мрежа.

Новият брой 7/2018

брой 7-2018

ВСИЧКИ СТАТИИ | АРХИВ

ЕКСКЛУЗИВНО

Top