Профил, Милена Горбанова: Ще продължим да разширяваме продуктовата гама и пазарното си присъствие

ИнтервюСп. Инженеринг ревю - брой 8, 2014

Профил, Милена Горбанова: Ще продължим да разширяваме продуктовата гама и пазарното си присъствие

Милена Горбанова, управител на фирма Профил по повод 20-годишния юбилей на дружеството, пред сп. Инженеринг ревю

Уважаема г-жо Горбанова, представете накратко основната специализация на компанията.
Фирма Профил е основана в град Пловдив през 1994 г. и е специализирана в областта на търговията с тръби и фасонни части за водопроводни, газопроводни, канализационни, телекомуникационни мрежи; помпи и помпени системи; машини и оборудване за заваряване на пластмасови изделия; шахти; ПСОВ.

Дружеството е официален представител и дистрибутор за България на водещи европейски фирми в този бранш и работи успешно с ВиК дружества, общини, строителни организации и търговски фирми от цялата страна. Фирмата е сертифицирана в съответствие с изискванията на стандарта за качество ISO 9001 – 2008.

През тази година фирма Профил чества своя 20-и юбилей. Каква е равносметката ви за изминалите години и с кои моменти от историята на компанията се гордеете най-много?
През изминалите години изборът на висококачествени продукти от доказани производители, които се ползват с голямо доверие на световните пазари, е бил сред най-важните приоритети на компанията. Дружеството се гордее с високото качество на обслужване на своите клиенти, бързина и точност на доставките, професионални технически консултации и големи складови наличности.

Гордеем се с висококвалифицираните и опитни служители, притежаващи необходимите умения за постигане на дългосрочен растеж и задоволяване на постоянно нарастващите нужди и очаквания на клиентите и партньорите на дружеството. Гордеем се с нашите дългосрочни партньори и клиенти, без които дружеството нямаше да претърпи своето развитие. Благодарим им за оказаното доверие и подкрепа!

Кои са акцентите в дейността ви към момента? В кои браншове се реализирате най-успешно?
През последните няколко години Профил работи усилено по налагането на пазара на нови продукти в областта на третирането на отпадни и питейни води, както и добавянето на дозиращи помпи към гамата от продукти на дружеството. По този начин Профил ще има още по-добри възможности да отговори на все по-големите изисквания на клиентите в строителния бранш.

Каква е стратегията ви по отношение на бъдещото развитие на компанията?
Профил ще продължи да следва стратегията си за разширяване на гамата от продукти и пазарното си присъствие, използвайки натрупания опит от досегашната дейност и своите материални активи. Ще продължим да търсим иновативни продукти и нови партньори, с които да създаваме лоялни, дълготрайни и взаимноизгодни сътрудничества. Ще се възползваме от нови възможности и ще приемаме нови предизвикателства.

Top