Проведе се тазгодишното издание на Отворените врати на Hermle

СъбитияСп. Инженеринг ревю - брой 3, 2015

Проведе се тазгодишното издание на Отворените врати на Hermle

От 22 до 25 април т. г. се състоя ежегодното вътрешнофирмено изложение Отворени врати на Hermle в Госхайм, Германия. Събитието посрещна представители от 1000 фирми и над 2600 посетители. 800 от компаниите бяха от над 40 страни, като най-големите групи бяха от Чехия, Словакия, Полша, Турция, скандинавските страни, Италия, Белгия, Холандия, Люксембург, Унгария, Испания, Швейцария и Австрия.

По време на направените над 100 обиколки на завода, акцент бе поставен върху новото хале, в което се монтира най-големият модел на Hermle с тежест от над 33 тона – С60. В същото хале се намира и дъщерната фирма HLS (Hermle-Leibinger Systemtechnik), където се произвеждат и роботизираните системи на обработващите центри Hermle.

На изложението бяха показани не само обработващи центри, но и цялостни технологични концепции за фрезоване. Голям интерес привлече и специализираното изложение "Закрепващи приспособления", където бяха представени над 60 изложители от областите CAD/CAM, управления и измервателна техника.

Новият модел C 52 U MT dynamic представи своите многообразни приложения и предимства с 5-осева стругово-фрезова обработка и технология на покрита турбина. Новопредставеният софтуер HACS (Hermle Automation Control System) демонстрира технологии за управление и обслужване на автоматизирани системи за смяна на палети. Дъщерната фирма Hermle Maschinenbau също представи на своя щанд генеративно произведени детайли по технологията MPA (Metall-Pulver-Auftragsverfahren).

"С многобройни примери, като детайл от титан за турбина на самолет, инструменти и импланти за медицината, форми и поансони за инструментална екипировка, но и с типични за изложения примери, като дамска обувка, държач за запалка и USB от алуминий и 50-сантиметров почти истински банан, приложните инженери на Hermle показаха своята компетентност до най-малкия детайл.

Тук слоганът на Hermle „milling at it’s best” успя да се разгърне със своята пълна сила. Сервизният отдел демонстрира компетентност и знания в отделно помещение на два обработващи центъра. Комплексни програми за диагностика и сервиз доказаха на посетителите бързината и професионалния подход към поставените на място проблемни ситуации”, разказаха от компанията.

ЕКСКЛУЗИВНО
Top