RS Components, Лий Килминстър: Изграждането на ползотворни взаимоотношения с клиентите е от ключово значение

ЕлектроникаИнтервюСп. Инженеринг ревю - брой 5/2018 • 19.07.2018

RS Components, Лий Килминстър: Изграждането на ползотворни взаимоотношения с клиентите е от ключово значение
RS Components, Лий Килминстър: Изграждането на ползотворни взаимоотношения с клиентите е от ключово значение

Лий Килминстър, търговски директор за експорта и дистрибуцията в RS Components, пред сп. Инженеринг ревю

Какви са ключовите предимства, които RS Components ще предложи на клиентите в България?
От 1937 г. RS Components работи в подкрепа на поколения инженери, като предлага продукти за всички видове приложения. През тези 81 години станахме свидетели на това как технологиите се развиват и идеите се превръщат в реалност. 

Какво ни предстои в бъдеще? Независимо от иновациите или конкретната индустриална сфера, RS ще продължи да подкрепя инженерите на утрешния ден.

Предлагаме повече от 500 000 продукта на над 1 млн. клиенти, като доставяме около 44 000 пратки дневно. Нашите продукти, произведени от 2500 водещи компании, включват електронни компоненти, електроапаратура, оборудване за автоматизация и контролно-измервателни уреди, инженерни инструменти и консумативи. Стремим се да дадем на клиентите си нещо повече от просто подходящи продукти на добра цена, а именно – иновации, с които да подпомогнем реализирането на креативния им потенциал.

Целта ни е да развиваме иновациите и да помагаме на всеки инженер да реализира своите идеи в максимално кратки срокове. Над 450 000 регистрирани инженери по целия свят представляват нашата DesignSpark общност – хора със сходни идеи, които споделят своите проекти и опит. Нещо повече, те имат достъп до безплатния ни CAD софтуер, спечелил множество награди, както и до широк набор от ресурси, които да им помогнат при проучванията, проектирането и бързото прототипиране.

В обобщение, това, което можем да предложим на своите български клиенти, е водещо в световен мащаб портфолио от услуги, подходящи за всички големи отрасли в индустрията. Имаме голям опит, изградено доверие и интегриран подход в работата с клиенти от цял свят. Сега предлагаме това и в България. Разполагаме и със специалисти в обслужването и мога с гордост да кажа, че скоро ще можем да предложим тази допълнителна услуга на български език.

Какво беше най-интересното, което имаха възможност да видят посетителите по време на вашето роудшоу в София и Пловдив?
За мен най-интересната част бе възможността за лична среща с настоящите и потенциалните ни клиенти на българския пазар. Част от екипа ни са специалисти с много опит, които имат огромно желание да развият бизнеса ни тук и да изградят силни партньорства с нашите клиенти, а възможността за лични разговори в рамките на провелите се две събития са безценни за нас.

Както знаем, съвременните технологии ни предоставят улеснена комуникация благодарение на интернет, електронната поща, мобилните телефони и т. н. И все пак, макар че електронните продажби на RS възлизат на 61%, аз силно вярвам, че човешкият контакт в търговията е на първо място. Има определени ситуации и проблеми, за които е необходима намесата на акаунт мениджър или представител Обслужване на клиенти. Изграждането на ползотворни взаимоотношения с клиентите е от ключово значение.

Как е организиран Вашият бизнес в България към момента?
Към момента разполагаме с мениджър Бизнес развитие и мениджър Обслужване на клиенти, които се намират в седалището на RS в Корби, Англия. В процес сме на назначаване на втори мениджър Бизнес развитие в България, тъй като през последните 12 месеца бизнесът ни тук отбелязва ръст от 50%. Това ще ни позволи да разширим и прилагането на повече маркетингови и уеб инструменти на български език. Вярваме, че за да продължим със стратегията си за растеж в страната, трябва да наемем повече местни специалисти и да подобрим връзката с клиентите чрез повече комуникация на български език.

Какви са плановете на RS Components за развитие у нас?
Непосредствените ни планове са да продължим да инвестираме в повече ресурси с фокус върху местния език, за да подобрим връзката с нашите клиенти. Трябва да предизвикаме повече внимание към RS Components и да повишим осведомеността за марката, за да могат потенциалните клиенти да видят добавената стойност, която предоставяме чрез интегрирания си подход на работа.

Планираме в бъдеще да изградим силен екип на RS Components в България. Искаме да инвестираме в инфраструктура, която да ни позволи да растем и да се превърнем в избор №1 за клиентите тук.



Ключови думи: RS Components, DesignSpark





ЕКСКЛУЗИВНО

Top