Shihlin Electric, Хелън Су: Целта ни е да се превърнем във водещ доставчик на превключватели НН

ИнтервюСп. Инженеринг ревю - брой 7, 2014

Shihlin Electric, Хелън Су: Целта ни е да се превърнем във водещ доставчик на превключватели НН

ПОДОБНИ СТАТИИ

Хелън Су, Регионален мениджър в Shihlin Electric за Европа,
пред сп. Инженеринг ревю

Уважаема госпожо Су, бихте ли представили предмета на дейност, историята и корпоративната структура на Shihlin Electric?
Компанията е основана през 1955 г. и натрупа задълбочен опит в производството, развойната дейност и контрола на качеството в областта на електрооборудването за индустрията и бита.

Това й осигури водеща позиция в производството на електрооборудване в Тайван, където Shihlin Electric означава абсолютна гаранция за качество. В момента Shihlin Electric има производствени и развойни бази в Тайван, Виетнам и Китай и търговски офиси в Северна Америка, Австралия, Китай и Югоизточна Азия.

Вие навлизате на европейските пазари за първи път чрез сътрудничеството си с DTS. Какво е значението на съвместните ви дейности с българската компания за успешното стартиране на бизнеса на Shihlin в Европа?
За всички производители, които се занимават с разпределителни уредби НН, европейският пазар представлява клиентската база, намираща се на върха на пирамидата поради стриктните изисквания за качество, технически спецификации и организация от страна на европейските клиенти, които нямат аналог в световен мащаб.

Навлизането на нашите продукти на европейския пазар е огромна чест за нас. Ето защо сме много благодарни за огромните усилия от страна на DTS в промотирането на нашите продукти.

С какви производствени мощности разполага Shihlin в световен мащаб? Кои са ключовите продукти и решения в портфолиото на компанията и кои от тях смятате да предлагате на европейските пазари?
Shihlin разполага с общо 18 производствени мощности в Азия от които 2 във Виетнам, 12 в Китай и 4 в Тайван.

Shihlin разполага с широка продуктова гама, като основните продукти са класифицирани в съответствие с нашите 4 бизнес направления, а именно: силнотокови електрически системи от видовете: маслени разпределителни трансформатори, разпределителни трансформатори с корпус от лята смола, 161 kV SF6 GIS, разпределителни табла и др.; автоматични прекъсвачи от видовете: въздушни ACB прекъсвачи, миниатюрни MCB прекъсвачи, MCCB прекъсвачи в лят корпус, магнитни контактори, ръчни моторни задвижки, аресторни защити от пренапрежения и др.; системи за автоматизация на производството от видовете: инвертори, сервозадвижвания, интерфейси човек-машина, програмируеми логически контролери и др.; автомобилно електрооборудване от видовете: алтернатори, стартери, горивни помпи, задвижвания на вентилатори, контактни, DC електродвигатели и т.н.

Основните продукти, които първоначално планираме да представим на европейския пазар, са нашите фамилии прекъсвачи и превключватели за ниско напрежение.

Представихте официално на българския бизнес Вашата фирма и новостите в гамата прекъсвачи по време на семинара Technical Day в София. Какви са впечатленията ви от събитието?
Много сме благодарни на DTS за поканата да участваме в този семинар, с което ни бе предоставена тази добра възможност да представим Shihlin Electric. Благодарни сме и на всички участници, които присъстваха на него. Освен от ентусиазма, който видяхме по време на събитието, бяхме много изненадани от сериозния интерес към продуктите ни.

Това ни кара да се отнасяме още по-отговорно към контрола на качеството, защото знаем, че тук има нулева толерантност дори и към малък дефект в продуктите. Почувствахме голямото гостоприемство на местните жители и в замяна на Вашата подкрепа ще предложим оборудване с най-високо качество.

Как планирате да растете и да се развивате на българския пазар и към кои сегменти сте се насочили? Какви съвместни проекти планирате да осъществите с DTS в бъдеще?
Основната ни цел е да се превърнем в един от най-големите доставчици на превключватели за НН в района въз основа на умението ни да разработваме продукти, които могат да отговарят на изискванията на различни сектори чрез предоставяне на пълен набор от решения и гъвкавост при удовлетворяването на клиентските изисквания.

Политика на Shihlin е да има по един представител в страна за постигане на по-добро пазарно покритие и защита интересите на партньора си. В този смисъл планираме да изградим дългосрочно сътрудничество и силни бизнес взаимоотношения, като предлагаме на пазара по-цялостни решения, базирани на услуги, които да допълват продажбите на продукти.

Ще обърнем внимание на цялостната маркетингова политика чрез организиране на семинари, чрез онлайн дейности, а също и чрез оптимизиране на нашата база данни за местни интернет търсачки. Все още е твърде рано да определим всички проекти, които ще осъществим съвместно с DTS, но със сигурност би трябвало да започнем да развиваме местната си организация с оглед на бъдещето.

ЕКСКЛУЗИВНО
Top