Шнайдер Електрик България в битка за по-голям пазарен дял

СъбитияСп. Инженеринг ревю - брой 9, 2006

Шнайдер Електрик България в битка за по-голям пазарен дял

Над 400 специалисти събра годишният семинар по електроразпределение на компанията

Мащабна маркетингова проява организира за клиентите си от областта на електроразпределението екипът на Шнайдер Електрик България в края на миналата година. Между 4 и 7 декември проектантски и инсталационни фирми, производители на ел.табла, дистрибутори на компанията, специалисти от ЕРП-тата в страната, НЕК и енергетици от промишлени предприятия се събраха в Парк-хотел Санкт Петербург в града на тепетата. В съответствие с вече установените от предходното издание на събитието традиции, домакините заложиха на организация, включваща два двудневни семинара, съответно на 4 и 5, и 6 и 7 декември. И тази година екипът на Шнайдер Електрик България се беше постарал да предложи на над 400-те гости на проявата разнообразна семинарна програма с практическа насоченост. Всеки от специалистите, посетил семинара, имаше възможност да избира между седем тематични лекции и да се запознае на практика с техническите решения, предлагани от Шнайдер Електрик България, според собствените си професионални интереси. Едновременно с възможностите да разширят и задълбочат познанията си за широката гама продукти в областта на електроразпределението на Schneider Electric, гостите се включиха с ентусиазъм в организирания турнир по боулинг. В оспорваната надпревара за купата на турнира се включи с много ентусиазъм и екипът на Шнайдер Електрик България.

Компанията инвестира в България

В уводната част на семинара домакините информираха клиентите си за структурното развитие на Schneider Electric през последните години. "Към компанията бяха присъединени водещи компании като MGE UPS, PMI, TAC, AEMSA, OVA и много други. Политиката на компанията ще бъде насочена към постепенна миграция към една единствена търговска марка Schneider Electric, която ще се изписва върху продуктите, произведени в заводи на мултинационалната компания, а не множеството търговски марки, под които са предлагани досега на международните пазари", увери Милен Колев, директор маркетинг на Шнайдер Електрик България.

Домакините не пропуснаха да представят Шнайдер Електрик България през изминалата 2006 г. в цифри и факти. "Отчетохме сериозен ръст в продажбите и утвърдихме пазарните си позиции в страната. След събитията, които ще останат в историята на Schneider Electric в България, е и стартът на амбициозния проект за изграждане на нов завод на компанията. Първата част на проекта се планира да бъде завършена през пролетта на настоящата година. Капацитетът на изграждания край Пловдив завод ще бъде 25 милиона изделия годишно, което надхвърля мащабите на българския пазар", заявява г-н Колев.

Разширяват пазарните си позиции

"Непрекъснатото структурно развитие на Schneider Electric през последните години оптимизира офертата ни от продукти и услуги. Вече можем да предложим в по-голяма степен комплексни решения в областта на електроразпределението. Офертата ни включва системи и цялостни решения, повишаващи качеството и сигурността в доставянето на електрическата енергия. Schneider Electric е сред компаниите, налагащи общотехническата тенденция в момента към предлагането на енергийно ефективни решения", коментира политиката за пазарно налагане на компанията Христо Христов, мениджър Развитие на нови пазари в Шнайдер Електрик България.

"През следващата година ще концентрираме усилията си и в разширяване на пазарния дял на Шнайдер Електрик България в периферния бизнес. Вече предлагаме широка гама осветителни системи, структурни кабелни канали, системи за сградна автоматизация", заяви по повод пазарните акценти на компанията през следващата година г-н Христов. "Придобиването на италианската компания OVA разшири позициите ни в областта на аварийното и евакуационното осветление. Чрез присъединяването на компанията ТАС офертата ни в сградната автоматизация бе допълнена с решения за контрол на достъпа, противопожарни инсталации, мониторинг на електроинсталации", допълва той.

Сред ключовите продуктови лансирания през 2007 г. домакините посочиха автоматични прекъсвачи Compact NS 3200, табла New Pragma, ключове и контакти Unica Top, системи за резервно електрозахранване и др.




Новият брой 2/2017

брой 2-2017

ВСИЧКИ СТАТИИ | АРХИВ

ЕКСКЛУЗИВНО
Top