Стратегията ни е да бъдем близо до клиентите и да познаваме детайлно пазарните условия

ИнтервюСп. Инженеринг ревю - брой 4, 2013

Стратегията ни е да бъдем близо до клиентите и да познаваме детайлно пазарните условия

Отто Вурст, регионален търговски директор на направление Развиващи се пазари в Източна Европа, Близкия Изток и Африка в Schaeffler Group


Уважаеми г-н Вурст, Schaeffler Bulgaria отбеляза 20-годишен юбилей. Как оценявате дейността на българския офис?
На всички наши пазари стратегията, която преследваме, е да бъдем близо до нашите клиенти, за да познаваме добре пазара и да сме в състояние да изпълняваме оптимално техническите изисквания. 20-те години, в които сме активни на българския пазар с наши сътрудници, са резултатът.

По този начин възнамеряваме да бъдем част от бъдещото развитие на българската индустрия с нашите продукти.

Как Schaeffler се превърна в компанията с най-богато продуктово портфолио от лагери в света?
Сливането на марките INA и FAG преди повече от десет години събра две отлично позиционирани компании, чиито портфолиа идеално се допълват.

Това на свой ред създаде най-широкия спектър от търкалящи и плъзгащи лагери в сектора и така даде възможност на нашите клиенти да получат решения за всички приложения от един източник.

По какъв начин компанията се възползва от този потенциал на българския пазар?
Пълната техническа експертиза и близостта до нашите клиенти и техните приложения са най-важните аспекти от работата за нашия търговски отдел, чийто основен фокус е върху консултациите, свързани с конкретни приложения.

В България - какъвто е случаят и с всички други пазари, ние осигуряваме това чрез наши собствени служители и чрез мрежа от оторизирани и сертифицирани търговски партньори.

Как Schaeffler се бори с фалшификатите?
Ние сме изключително ангажирани в активната борба с глобалния проблем с пиратството на продукти и марки от много години. Приемаме сериозно всяка следа в този контекст и разследваме активно всеки случай на съмнение.

Работим в тясно сътрудничество с властите в различните страни и участваме в повече от 200 акции всяка година. В допълнение, непрекъснато работим за подобряване на техническите мерки, използвани за бързо и лесно откриване на фалшификати.

Какви предимства дава на клиентите употребата на висококачествени компоненти и какви рискове поемат, купувайки евтини лагери с неясен произход?
Ние предлагаме на нашите клиенти цялостна техническа консултация и цялостно продуктово портфолио, за да могат да намерят най-доброто решение по отношение на технология и разходи за всяко приложение. Нашите решения представляват качество, ефективност и безопасност. Тези аргументи са достатъчно убедителни за нашите клиенти.

Какви важни технологични иновации може да очаква пазара в близко бъдеще?
Наскоро представихме множество иновации на панаира в Хановер, които сега поетапно ще изкарваме на пазара. Един пример е новата серия лагерни тела SNS на FAG, които удължават експлоатационния живот на лагера с до 50%. В допълнение, Schaeffler непрекъснато разширява своята гама от INA и FAG лагери с X-life качество.

Със своите подобрени продуктови характеристики и значително по-висока товароносимост те дават възможност за подобряване на ефективността, оптимизиране на конструкцията и намаляване на теглото в машини и инсталации.



Ключови думи: Шефлер, Отто Вурст, лагери, INA, FAG



ЕКСКЛУЗИВНО
Top