Вило България с амбициозен маркетингов проект

СъбитияСп. Инженеринг ревю - брой 3, 2006

Вило България с амбициозен маркетингов проект

Инициативата оптимизира взаимодействието ни с проектантите, твърдят от представителството на WILO у нас

Mодерен маркетингов инструмент за поощряване на клиентите си от страната прилага Вило България, стана ясно на презентация, организирана от представителството в страната на водещия немски производител на помпи и помпени системи WILO. Пред проектанти от столицата домакините представиха програмата Вило Проектант, целяща да стимулира залагането на продукти с марка WILO в разработваните ОВК, ВиК и индустриални инсталации. Събитието, провело се в конферентната зала на хотел Шипка в столицата на 27 февруари, е част от поредица подобни мероприятия, организирани от Вило България в цялата страна, съобщиха организаторите. За мащабността на предприетата кампания свидетелства провеждането на подобни презентации в градовете София, Пловдив, Плевен, Стара Загора, Сливен, Бургас и Варна в рамките на първия тур от поредицата събития. Вторият тур, включва организирането на презентации, посветени на програмата Вило Проектант в градовете Монтана, Плевен, Кърджали, Пловдив, Благоевград и др.

Първата част от презентацията бе посветена на компанията WILO като история, структура и продуктова гама. Лекторът, инж. Владимир Георгиев от Вило България, направи преглед на най-новите продуктови предложения на немската компания в областта на водоснабдяването и отводняването, отоплението и климатизацията. Във втората част от презентацията домакините разясниха на присъстващите гости замисъла на програмата Вило Проектант. "Всеки проектант, който желае да стане участник в програмата Вило Проектант, трябва да се регистрира в специалния ни сайт, с което автоматично става член на вече сформирания национален клуб със същото име. За продуктите на WILO, заложени в етапа на проектирането, съответният регистрирал се в програмата специалист получава определени точки. След изпълнението на проекта се начисляват още точки. Размерът на точките зависи от ценовото изражение на заложените в проекта продукти на WILO", заяви по повод условията за участие в програмата Вило Проектант инж. Георгиев.

"Срещу получените точки Вило България дава право на участниците да изберат и получат награди от специално създаден за целта каталог. Допълнително, в края на годината ще направим класация и ще отличим участниците, събрали най-голям брой точки със специални награди", увери присъстващите на събитието гости Таня Йотова, маркетинг мениджър на Вило България. На въпроса доколко конфиденциалността на въведените данни ще бъде защитена от достъпа на неоторизирани лица, от Вило България увериха, че всеки участник в програмата разполага с индивидуален регистрационен номер и парола, които автоматично се генерират от самата програма.




Новият брой 2/2017

брой 2-2017

ВСИЧКИ СТАТИИ | АРХИВ

ЕКСКЛУЗИВНО
Top