Wilo с акцент върху ВиК сектора

СъбитияСп. Инженеринг ревю - брой 4, 2007

Wilo с акцент върху ВиК сектора

Рекламен камион на Wilo посети страната за втори пореден път

За втори път през последните четири години Вило България, дъщерна фирма на немския производител на помпи Wilо, организира едноседмично турне в страната на рекламния камион на Wilо. "Турнето беше част от европейската обиколка на пътуващата изложба, която стартира в края на март 2007 г. и ще приключи в края на август 2007 г. Камионът на Wilo ще посети 17 европейски държави, ще направи над 80 демонстрации в различни градове и ще измине над 30 хил. км.", съобщи за списанието Татяна Йотова, маркетинг мениджър на Вило България. "Целта на пътуващото рекламно шоу на Wilo е да представи новите решения на водещия производител на помпена техника в областта на комуналното водоснабдяване и отводняване, пречистване на водите и отвеждането на канализационните води", допълва г-жа Йотова.

От 16 до 21 април около 200 специалисти от цяла България имаха възможност да посетят рекламния камион в градовете Велико Търново, Шумен, Бургас, Пловдив и София. На площ от 120 кв.м. гостите на пътуващата изложба получиха подробна информация за произвежданите от Wilo високонапорни помпи, многопомпени системи двойновтичащи помпи и потопяеми помпи с диаметър от 4 до 24 цола, предназначени за водоснабдяване. Представени бяха и шахтени помпени станции с различни размери и мощности на помпите, окомплектовани с резервоар от полиетилен за бърз монтаж, както и готови помпени станции със специален резервоар за отделяне на твърди частици за канализационни води. Обект на изложбата бяха и потопяеми дренажни помпи с дебит до 2400 л/сек. и 100 м напор с двукамерни мотори и специално двукомпонентно керамично покритие Wilо CERAM, което осигурява корозионна и антиабразивна защита на хидравликата и импелера.

Посетителите на рекламния Wilо камион имаха възможност да видят в реални размери и миксер за пречиствателни станции с три крила, произведен за първи път от Wilo EMU. "На гостите бяха представени и четири презентационни филма за производството и приложението на помпената техника на Wilо за водоснабдяване и канализация. Свеж дух в програмата на пътуващата изложба внесе тренажорът, на който всеки от гостите можеше да управлява огромния рекламен камион, както и привлекателните танци на Wilo момичетата", издава някои неофициални моменти от посещението на рекламния камион в страната г-жа Йотова. "И в 5-те града демонстрациите се превърнаха в атракция, предоставяща не само настроение, но и много полезна информация и контакти", допълва тя.




Новият брой 5/2017

брой 5-2017

ВСИЧКИ СТАТИИ | АРХИВ

Top