30 юни 2016 l ИНЖЕНЕРИНГ РЕВЮ във фокус онални, така и международни, търсят създаването на нискокалорични напитки, продукти с повече естествени подсладители, продукти с функционални съставки, както и на атрактивни и удобни опаковки с разнообразни размери. Международният анализ показва, че продуктите със собствен етикет са продължили растежа си в сектора на безалкохолните напитки през 2015 г., като цената все още остава важен фактор за повечето от потребителите и затова продуктите със собствен етикет, ниски и промоционални цени също са привлекли вниманието на купувачите. Разработването на нови продукти, смятат специалистите, също е спомогнало увеличаването на търсенето на безалкохолни напитки, които преди са били смятани за нездравословни и старомодни, с цел поддържане интереса на потребителите. Въпреки че при някои категории безалкохолни напитки се очаква спад в следващите години, за повечето от другите категории се прогнозира стабилен растеж, даващ положителна посока на целия сектор, заявяват анализаторите. Изследването на Euromonitor откроява някои от водещите компании на пазара в последните години. Сред тях са: Бест Фрутс Флорина България е основана през 1993 г. Главната дейност на компанията включва производство, маркетинг и дистрибуция на плодови сокове, нектари и безалкохолни напитки. През 1997 г. компанията придобива нефункциониращ завод, намиращ се в Горубляне, София, на който извършва основен ремонт. Впоследствие Флорина доразвива инвеститорската си програма, влагайки средства в: 5 Tetra Pak производствени линии през следващите 10 години; Manzini оборудване за обработка на плодове; 2 Krones PET производствени линии за газирани и негазирани безалкохолни напитки. През годините от основаването на Флорина България АД (понастоящем Бест Фрутс ЕООД) работи в съответствие със страстта си да осигурява най-доброто качество за своите клиенти. Следвайки стриктно всички европейски и национални изисквания за качество, ние в Бест Фрутс се стремим да осигурим най-добрите съставки от всички точки на света“, заявяват от дружеството. БК Горна Баня Основана през 1997 г., БК Горна Баня е един от водещите производители на бутилирана минерална и трапезна вода и газирани безалкохолни напитки в България. Компанията е концесионер на част от водното минерално находище Горна баня в София. Фабриката за бутилиране, разположена в самия център на софийския квартал Горна баня, е оборудвана с най-съвременните високотехнологични производствени машини. Доказателство за това са и сертификатите за качество ISO 22000: 2005 и ISO 9001:2008. За ефикасното разпространение на продукцията по цялата територия на страната разполагаме с прецизно изградена логистична структура, просторна собствена складова база в София, значим автомобилен парк с поддържащ сервиз и национална мрежа от десетки търговски представители и шофьори-пласьори. Компанията изнася продукция в държави от Европа, Америка и Азия“, става ясно от фирменото представяне на БК Горна Баня. Девин Фирма Девин е основана през 1992 г. като дружество с ограничена отговорност между физически лица и община Девин. От 1999 година ком-
RkJQdWJsaXNoZXIy Mzc3Mjk=