32 юни 2016 l ИНЖЕНЕРИНГ РЕВЮ във фокус панията е акционерно дружество със 100% частен капитал. От август 2007 г. до юни 2010 г. Девин е публична компания с акции за свободно търгуване на Българската Фондова Борса. От 2010 г. насам Девин е собственост на международния фонд за управление на дялови инвестиции Адвент Интернешънъл. Продуктовата гама на DEVIN включва минерална вода, изворна вода, газирана вода, плодови сокове Frutelli и Granini, както и енергийните напитки Red Bull. DEVIN предлага на пазара разнообразни разфасовки, които да задоволят различни поводи за консумация на бутилираната вода – от малки разфасовки за незабавна консумация до големи за домашна употреба. Нова Трейд е дружество, създадено през 1997 г. Фирмата е сертифицирана по Международните стандарти ISO 9001: 2000, ISO 14001 и ISO 22000. Въведена е и HACCP система за контрол на критичните точки. Сертифициращ и контролиращ орган е Lloyd’s Register Quality Assurance Limited. Въведената и утвърдена Система за управление на качеството гарантира проследимост и контрол на всеки един етап от производствения процес. Фирмата разполага с производствени бази в България в градовете Пазарджик и Съединение и в Албания – в Тирана. В синхрон с изискванията на пазара компанията инвестира във високотехнологични производствени линии (Sidel - Simonazzi, Франция). При производството на безалкохолните напитки се използва водороден пероксид за осъществяването на суха студена стерилизация както на PET бутилките, така и на капачките. Използваната вода за производство е преминала двойна обратна осмоза. Доставчик на инсталациите е Prominent, Германия“, разказват от компанията. Предлаганите продукти са: газирани безалкохолни напитки Derby; газирани и енергийни напитки - кен; енергийни напитки Pit Bull; плодови напитки и нектари Derby Plus; плодови напитки Derby Plus; студен чай Derby; плодови напитки Victoria; негазирани напитки с подсладител Victoria; студен чай Victoria; плодови напитки за деца Granachu. Тимбарк България е основана през 2005 г. след придобиването на Queen’s от Маспекс Вадовице Груп (Maspex Wadowice Group). По данни на самата компания, основна роля в стратегията й играе една от най-популярните марки в сегмента на соковете в България – Queen’s. Непрекъснато подобряваме и усъвършенстваме марката Queen’s, като създаваме найуникалните продукти на българския пазар. Портфолиото на Тимбарк България се простира в три сектора: сокове, нектари и напитки, разтворими продукти и зърнени продукти, като другите водещи марки в продуктовата гама са Tedi, Ciao, La festa, Coffeeta, Ekland и Lubella. За успешната работа на компанията е използван целият опит и познания на Maspex Wadowice Group, Полша“, се казва във фирмения профил на Тимбарк България. Материалът, посветен на производството на безалкохолни напитки в България, продължава с по-задълбочен поглед върху един от най-интересните производители у нас. В специално интервю за списанието Димитър Дългъчев, изпълнителен директор на Михалково АД, представя дейността на компанията, реализираните проекти и бъдещи технологични подобрения. Темата за производството на безалкохолни напитки у нас ще продължи и в следващия брой на сп. Инженеринг ревю с някои от най-интересните продуктови и технологични оферти от водещи специалисти на пазара, намиращи приложение в сектора.
RkJQdWJsaXNoZXIy Mzc3Mjk=