ADI планира агресивна пазарна политика в Европа
Начало > Сп. Инженеринг ревю - брой 1, 2012 > 07.01.2012
Analog Devices (ADI) увеличава активността си по отношение на продажбите и маркетинга в Европа, за да постигне двуцифрен ръст на бизнеса с полупроводници през следващите три години. „Ще бъдем повече от агресивни в начина, по който маркетираме продуктите си. Ще предлагаме не само компоненти, но и цели платформи, включително дизайн, софтуер и инструменти. Смятаме да преналожим марката ADI, особено в аналоговия свят. Всичко е въпрос на достигане на нови пазари”, обяви Паскал Черути, директор Маркетингови комуникации в Европа на Analog Devices. Най-големите пазарни дялове на компанията в Европа са автомобилостроенето и комуникациите. Паскал Черути обяви план за достигане на нови крайни пазари с предложения за специфични продукти и платформи. Пазарите във фокус ще бъдат контрол на индустриални процеси, измервателните системи и контролно-измервателните уреди. Пример за новата стратегия бе кампанията за популяризиране на продуктовата серия цифрови изолатори iCoupler в края на миналата година. Въпреки че пазарът на сигнални изолатори е силно конкурентен при наличието на компании като Texas Instruments и Avago, ADI вярва, че притежава продукти, които могат да увеличат бизнеса й чрез таргетиране на специфични пазари в Европа. Компанията отделя внимание и на каналите си за продажби в различни европейски страни.
Новият брой 2/2025

