ADI планира агресивна пазарна политика в Европа

Начало > Сп. Инженеринг ревю - брой 1, 2012 > 07.01.2012

Analog Devices (ADI) увеличава активността си по отношение на продажбите и маркетинга в Европа, за да постигне двуцифрен ръст на бизнеса с полупроводници през следващите три години. „Ще бъдем повече от агресивни в начина, по който маркетираме продуктите си. Ще предлагаме не само компоненти, но и цели платформи, включително дизайн, софтуер и инструменти. Смятаме да преналожим марката ADI, особено в аналоговия свят. Всичко е въпрос на достигане на нови пазари”, обяви Паскал Черути, директор Маркетингови комуникации в Европа на Analog Devices. Най-големите пазарни дялове на компанията в Европа са автомобилостроенето и комуникациите. Паскал Черути обяви план за достигане на нови крайни пазари с предложения за специфични продукти и платформи. Пазарите във фокус ще бъдат контрол на индустриални процеси, измервателните системи и контролно-измервателните уреди. Пример за новата стратегия бе кампанията за популяризиране на продуктовата серия цифрови изолатори iCoupler в края на миналата година. Въпреки че пазарът на сигнални изолатори е силно конкурентен при наличието на компании като Texas Instruments и Avago, ADI вярва, че притежава продукти, които могат да увеличат бизнеса й чрез таргетиране на специфични пазари в Европа. Компанията отделя внимание и на каналите си за продажби в различни европейски страни.




ИНДУСТРИЯТА ГОВОРИ
Ниърсофт, Владимир Филипов: Заложете на технологии от Индустрия 4.0,  които решават конкретни бизнес проблеми

Ниърсофт, Владимир Филипов: Заложете на технологии от Индустрия 4.0, които решават конкретни бизнес проблеми

В специално интервю за изданието управителят на компанията разяснява как би било най-ефективно предприятията у нас да подходят към процедурата за ... още
AB TERM, Борис Абаджиев: Заедно със СВМ-България решихме въпроса с отоплението на базата ни за години напред

AB TERM, Борис Абаджиев: Заедно със СВМ-България решихме въпроса с отоплението на базата ни за години напред

Специално за сп. Инженеринг ревю управителят на AB TERM разказва защо компанията е заложила на лъчисто газово керамично отопление от СВМ-България ... още

Top