БР Техника, Антоанета Генчева: Важен фактор за качеството на работата ни е компетентността на сервизните инженери
Начало > Машини > Интервю > Сп. Инженеринг ревю - брой 7/2016 > 08.11.2016
Антоанета Генчева, управител на Бюро за Развитие Техника, пред сп. Инженеринг ревю
Бюро за Развитие Техника откри нова сервизна и производствена база. Какви дейности ще се извършват по-конкретно в базата и какво производство ще бъде съсредоточено там?
Нашата цел е да предлагаме пълната гама от сервизни услуги. Основните ни дейности са разделени в две направления – ремонт на хидравлични аксиално-бутални помпи и мотори, хидравлични цилиндри, както и проектиране и производство на хидравлични агрегати (станции) по спецификация и изисквания на клиента.
Сертифициран сервизен център сме на Bosch Rexroth и разполагаме с необходимата документация и информация за извършване на качествени ремонти с оригинални резервни части. Извършваме посещения при клиенти за диагностика и консултации при възникнали проблеми с хидравлични системи.
ПОДОБНИ СТАТИИ
БР Техника представи най-новите продукти на Aventics в изложбен камион
Производство на безалкохолни напитки в България – продукти и доставчици
ЙОВ България: Основни наши предимства са професионалният екип и високото ниво на оборудване
Бюро за Развитие Техника: Предлагаме комплексни сервизни услуги в областта на хидравличните системи
Сервиз на индустриални машини в България
Bosch Rexroth предлага иновативни персонализирани решения за обработка на листов материал
Също така предлагаме и имаме сключени договори за абонаментно обслужване и поддръжка на хидравлични системи.
За производството на агрегати използваме специализиран софтуер за проектиране на хидравлични системи (схеми) по задание.
Влагаме само хидравлични компоненти произвеждани от Bosch Rexroth и други водещи производители. Всеки агрегат се тества и настройва. Така гарантираме високото качество и надеждност на хидравличните агрегати.
Като дългогодишен сервизен партньор на Bosch Rexroth, ще извършвате ли ремонт и поддръжка на продукти на други марки и кои са те?
Освен продуктите на Bosch Rexroth можем да ремонтираме помпи и мотори на други производители.
Имаме изградени партньорства с фирми доставчици на резервни части за помпи и мотори на Parker, Kawasaki, Eaton (Vickers) и други. Надяваме се в бъдеще броят на марките да се увеличи.
Какви нови технически възможности осигурява базата и какво наложи нейното откриване?
В края на 2015 г. закупихме специализиран стенд от Bosch Rexroth за изпитване на хидравлични помпи. Това наложи да преместим сервизната ни база в ново по-голямо и удобно помещение, където да могат да се правят тестове и ремонти по немски стандарт.
На стенда можем да изпитваме аксиално-бутални помпи с индустриални и мобилни приложения с обеми до 355 cm3. Посредством стендовото изпитване ние проверяваме характеристиките на помпите след ремонт и издаваме на клиентите протокол с графично изобразяване на основните параметри.
Хидравличният ни стенд е единствен в София и цяла Западна България. Отчитайки необходимостта от такова оборудване, което да обслужва фирмите от региона, направихме тази сериозна инвестиция. Вярваме, че нашите клиенти много скоро ще оценят новите ни възможности.
Каква е системата, която използвате за повишаване качеството на предлаганите услуги?
Като сертифициран сервизен център на Bosch Rexroth ние спазваме всички фирмени стандарти и процедури. Те се отнасят както за прилаганите процеси за извършване на ремонт, така и за нивото на специализираното оборудване и инструменти.
Разбира се, другият важен фактор за гарантиране качеството на нашата работа е компетентността на нашите сервизни инженери. Всяка година те посещават специализирани сервизни обучения в заводите на Bosch Rexroth в Германия за повишаване на квалификацията им и запознаване с новите продукти и стандарти.
Регулярните одити на Bosch Rexroth са стимул да развиваме и подобряваме качеството на нашите услуги. Така ние отговаряме по най-добрия начин на нуждите на нашите клиенти.
Освен базата в София, имате ли и други сервизни центрове в страната?
За обслужване на клиентите ни в Североизточна България преди 4 години открихме офис и мобилен сервиз във Варна. Основната дейност на мобилния сервиз е посещение и диагностика на място при клиента, като повредените хидравлични компоненти се изпращат за ремонт в София.
Вижте още от Машини
Ключови думи: Бюро за Развитие Техника, БР Техника, Bosch Rexroth, сервизен център, хидравлични компоненти
Новият брой 6/2024