Daikin открива собствен офис в България
Начало > Събития > Сп. Инженеринг ревю - брой 7, 2008
ПОДОБНИ СТАТИИ
Специално събитие във Франкфурт представи акцентите на предстоящото издание на EMO Hannover
TIMTOS и TMTS 2022 ще се проведат съвместно през февруари
Robotics Strategy Forum 2020 показа колко близо е бъдещето
Robotics Strategy Forum 2020: нашите впечатления и мисли
Обявиха акцентите в предстоящото юбилейно издание на Light + Building
Компанията обяви намерение за сериозно присъствие у нас чрез марките си Daikin и Altherma
Наскоро бордът на директорите на Daikin Централна Европа взе решение да отвори офис в София, съобщи за списание Инженеринг ревю инж. Михаел Хаас, мениджър продажби за България в Daikin Airconditioning Централна Европа. "Причините за това са повече от очевидни. Компанията иска да предложи възможно най-добрата техническа и информационна поддръжка на своите партньори в България. Също така, с тази стъпка бихме желали да покажем намеренията си да присъстваме активно на българския пазар, налагайки търговските марки Daikin и Altherma", коментира г-н Хаас.
"След навлизането на Daikin на българския пазар през 1994 г., постепенно утвърдихме позициите си, лансирайки нови продукти и разширявайки дистрибуторската си мрежа. Благодарение на лоялната работа на нашите търговски партньори, динамичното развитие на строителния сектор и подобрената бизнес среда, все повече хора в България се доверяват на изделията с марка Daikin. Принос в налагането ни на пазара оказва и повишеното енергийноефективно съзнание на потребителите и ориентацията им към качествени продукти с енергиен клас А", заяви г-н Хаас.
В процеса на укрепване и разширяване на позициите си на български пазар Daikin ще продължи да залага на иновативни и енергийноефективни решения в четирите основни бизнес направления на компанията. "Направлението, в което Daikin има традиционно силни позиции, са приложните решения. След присъединяването на компанията McQuay, успешно разширихме продуктовото си портфолио с богата гама чилъри с мощност от 5 kW до 9 MW, нова линия фенкойли и други продукти. Направлението, с което клиентите най-често ни идентифицират като марка, са сплит и мултисплит климатиците, VRV системите и редица други изделия. Това е сегментът, в който непрекъснато инвестираме в развоя на иновативни продукти с цел да затвърдим пазарните си позиции", допълни инж. Михаел Хаас.