ЕСД България организира демонстрация на CNC машини

Начало > Събития > Сп. Инженеринг ревю - брой 8, 2008

Представени бяха две машини от висок клас на чешкия производител Kovosvit MAS


  т 4 до 19 ноември т.г. ЕСД България организира демонстрация на CNC металорежещи машини на чешкия производител Kovosvit MAS. Първата по рода си съвместна инициатива на ЕСД България и чуждестранния им партньор се проведе в катедра "Технология на машиностроенето и металорежещи машини" в Технически университет - София. Маркетинговата проява имаше за цел да представи технологичните възможности на две металорежещи машини от висок клас - вертикален обработващ център модел MCV 750 Speed, с
12 000 оборота на мотор-шпиндела, 40 m/s бърз ход по трите оси и управление Heidenhain iTNC 530, както и мултифункционален CNC струг, с управление Heidenhain MANUALplus 4110.
"ТУ-София бе специално избран за място на провеждане на демонстрационната инициатива. С това ЕСД България показа съпричастността си към проблемите на образованието в България и желанието за сътрудничество с всички учебни заведения у нас. Бихме искали да работим съвместно както с различните университети и професионални гимназии, така и с индустриалните потребители в посока разрешаване на най-наболелия проблем в момента - организирането на учебни центрове за NC-програмиране. В момента индустриалният сектор изпитва остър дефицит на квалифицирани кадри за работа със CNC металорежещи машини", заяви Емил Минков, управител на ЕСД България.
Продуктовата гама на Kovosvit MAS се предлага у нас от ЕСД България от април тази година.
"Много сме удовлетворени от факта, че успяхме да организираме и осъществим проявата за толкова кратък период. Разбира се, трябва да отдадем дължимото и на Техническия университет - София, катедра "Технология на машиностроенето и металорежещи машини", за оказаното сътрудничество. Бих искал и лично да благодаря на проф. Георги Попов и доц. Петър Хаджийски за подкрепата им при организирането на мероприятието. Доволни сме от проявения интерес и постигнатите резултати и имаме желание тази маркетингова проява да стане ежегодна", допълни г-н Минков.




Top