РЕКЛАМНА ПУБЛИКАЦИЯ

Галика, СП. ИНЖЕНЕРИНГ РЕВЮ - брой 6, 2018

РЕКЛАМНА ПУБЛИКАЦИЯ Галика



Дигитални решения
в STUDER, SCHAUDT, MIKROSA

Industry 4.0 вече е реалност с UNITED GRINDING Group. Как обаче компанията успява да свърже машините и агрегатите с работната им среда?
Основните цели на концепцията за интелигентна фабрика са елиминиране на непланирания престой на машините и оптимално използване на ресурсите. STUDER, SCHAUDT и MIKROSA постигат това заедно с United Grinding Group AG (UGG) чрез три продукта.

Production Monitor
Production Monitor е надеждна услуга за непрекъснат мониторинг, благодарение на която клиентът разполага с данни за машинния си парк навсякъде и по всяко време. Информацията за продължителността на експлоатация, времето на изчакване и престой е налична в реално време и така позволява оптимизиране на производството. Инструментът може да се използва като приложение или в уеб браузър. Друго предимство: в Production Monitor клиентът може да конфигурира машинния парк спрямо настоящите нужди.

Remote service
UGG предлага дистанционното обслужване Remote Service, което осигурява бързо и качествено сервизиране по време на експлоатация на машината. Това става с натискането на един бутон – създава се протокол, който се изпраща на STUDER, SCHAUDT или MIKROSA. Попълването на протокола спомага за предоставяне на бърз преглед на конкретния случай на специалистите по обслужването. С Remote Service получавате бърза, структурирана и опростена поддръжка.

Service Monitor
Инструментът предоставя проста диаграма с датите за планирана поддръжка на всички свързани машини и навременно сигнализира клиента за предстоящи дейности. Това обаче не е всичко – операторите на машини STUDER, SCHAUDT и MIKROSA получават подробна информация за необходимите инструменти и резервни части, както и инструкции за всяка една дейност по поддръжката. Service Monitor позволява улеснено планиране и провеждане на поддръжка на ниво завод.

IT Сигурност
С дистанционното решение на UNITED GRINDING онлайн достъпът до една машина или завод се осигурява бързо и сигурно, защото:
• Всяка връзка е директна и само между клиента и UNITED GRINDING
• Връзките са ограничени във времето
• Обмен се осъществява само по инициатива на клиента и за определена машина и/или функции
• Връзката и криптирането отговарят на по-висок стандарт за сигурност, отколкото в много системи за е-банкиране. Софтуерът за дистанционно обслужване е сертифициран от TUV.
• Идентифицирането на всеки клиент става посредством потребителско име и парола, като след определен брой неуспешни опити при въвеждането им, акаунтът се блокира.


ГАЛИКА-клон АД
София 1000
ул. „6-ти септември” № 6-Б
тел.: 02 / 981 09 76
факс: 02 / 980 53 17
е-mail: office@galika.bg
www.galika.com


Top