Газкомфорт с шестгодишно присъствие у нас

Начало > Събития > Сп. Инженеринг ревю - брой 1, 2008

Изложение и семинар за нови продукти на Vaillant Group огранизира Газкомфорт

На 26 март т.г. в шоу-рума на Газкомфорт в столицата официално бе открито изложението "Нови системни продукти на Vaillant Group". "За първи път в България бе представено най-новото поколение стенни газови котли, включително и модели с дистанционна диагностика, на водещата немска компания Vaillant, вече с утвърдени позиции и на българския пазар. Демонстрирани бяха и новите автоматизирани кондензни уреди на Vaillant за отопление и топла вода, които спестяват до една четвърт от ежемесечните разходи за газ", заяви при откриването на изложението Константин Константинов, управител на Газкомфорт."В съответствие със съвременните изисквания Газкомфорт разширява предлаганата продуктова гама със системи за отопление, оползотворяващи възобновяеми енергийни източници. На изложението показахме високоефективните термопомпи на Vaillant", допълват от Газкомфорт.

Специалистите, посетили изложението, имаха възможност да се запознаят и с най-новия член на групата Vaillant - турската компания DemirDokum, чиито газови уреди, радиаторни системи, котли на твърдо гориво и климатици ще бъдат дистрибутирани в България от Газкомфорт. "DemirDokum е една от най-големите компании в областта на отоплителната и климатичната техника в региона и най-мащабният производител на радиатори в Европа. Марката е известна в над петдесет страни от целия свят", заяви Ханс Мюлер, директор развитие на пазари в Югоизточна Европа във Vaillant Group. По-късно през деня Газкомфорт покани своите клиенти и партньори на семинар в хотел Хилтън, обект на който бяха отново новостите в продуктовата гама на Vaillant Group. Вечерта компанията организира изискана гала-вечер по случай шестгодишното й присъствие на българския пазар. На тържествена церемония Ива Константинова, маркетинг и търговски мениджър на Газкомфорт, връчи наградите на фирмата за 2007 година, избрани на основата на критериите - най-добър маркетинг, най-голям обем продажби и лоялност към марката Vaillant.




Top