Интер Експо Център и Messe Frankfurt: Целта ни е ръст в продадените площи и повишена посещаемост от България

Начало > Интервю > Сп. Инженеринг ревю - брой 3/2016 > 18.05.2016

Интер Експо Център и Messe Frankfurt: Целта ни е ръст в продадените площи и повишена посещаемост от България
Интер Експо Център и Messe Frankfurt: Целта ни е ръст в продадените площи и повишена посещаемост от България

Ивайло Иванов, управител на Интер Експо Център, и Михаел Йоханес,
вицепрезидент "Мобилност и логистика" на Messe Frankfurt, пред сп. Инженеринг ревю

Г-н Иванов, отскоро Интер Експо Център (ИЕЦ) е официален представител на Messe Frankfurt за България. Как досегашният Ви опит ще допринесе за успешната Ви съвместна дейност?
Ивайло Иванов: От години сме в бизнеса за създаване на международни изложения и разбираме целия процес на организация. Всяка година на наша територия се провеждат 25 изложения и над 300 събития. Този опит ни помага да консултираме правилно българските компании за това как и в кои панаири да участват, за да намерят нови пазари. Можем да дадем съвети или да изработим детайли като щанд, визия, рекламни материали, които са в основата на успешното представяне на компаниите по време на изложение.

Кои са конкурентните предимства, благодарение на които Интер Експо Център бе избран за партньор на Messe Frankfurt?
И. И.: За Messe Frankfurt бе много важно да намери стабилен и сигурен съюзник, с когото да работи дългосрочно. Ние разполагаме с достатъчно ресурси и знания, тъй като покриваме широк спектър от стратегическите сектори на икономиката, познаваме компаниите и поддържаме добри отношения с браншовите организации и държавните институции. Всичко това ни дава възможност да развием потенциала на фирмите, които участват в панаирите на Messe Frankfurt.

Какви цели си поставяте като официален представител на Messe Frankfurt в България?
И. И.: Първата ни цел е да съдействаме за растежа на продадените площи и посещаемостта на българските компании, което рефлексивно ще помогне и за изкачването на България в класацията по участия на Messe Frankfurt, засега сме на 39-о място.
Ще насочим усилия и към информиране на фирмите за всички панаири на Messe Frankfurt, които не са само във Франкфурт. Компанията организира около 100 търговски изложения, 63 от които се осъществяват извън Германия, на повече от 37 места по целия свят.

Как ще бъде организирана дейността Ви тук с оглед на новото партньорство?
И. И.: Наши екипи ще се занимават с консултацията на български фирми, които желаят да участват в панаирите, и ще посещават голяма част от тях, за да съдействат на компаниите и да подпомагат колегите от Messe Frankfurt.

Г-н Йоханес, какви бяха критериите, по които определихте Интер Експо Център за официален представител на Messe Frankfurt в България?
Михаел Йоханес: През април т. г. в лицето на ИЕЦ открихме идеалния търговски партньор, с повече от 50 години опит в организирането на изложения, конгреси и конференции. Екипът на Интер Експо Център разполага с отлични контакти с асоциации и разпространители, които ние ще продължим да развиваме. ИЕЦ също управлява един от най-модерните изложбени и конгресни центрове в България.

Какви са очакванията Ви от това ново партньорство? Върху кои от проектите Ви смятате, че ще се отрази положително?
М. Й.: С нашите световни марки събития и концепции за събития на местно ниво ние отваряме нови пазари за клиентите ни. Българските компании все по-често използват нашите търговски изложения за разширяване на международните си бизнес дейности. За да продължим тази тенденция, е важно да имаме силен търговски партньор, който се е утвърдил трайно на българския пазар. Със своите професионализъм, отдаденост и отлични връзки екипът на ИЕЦ ще допринесе в значителна степен за успешните събития на Messe Frankfurt в световен мащаб.



Ключови думи: Мессе Франкфурт, Интер Експо Център, международни изложения



Top