Интервю с Жолт Неи, мениджър индустриално бизнес направление Унгария, Румъния, България в Хенкел
Начало > Интервю > Сп. Инженеринг ревю - брой 3, 2012
Най-важният фактор за дълготраен успех са хората
Г-н Неи, преди година концернът постави ново начало със смяна на корпоративния дизайн и новия слоган Henkel - Excellence is our Passion. Как той изразява идентичността на компанията?
Хенкел категорично се стреми да бъде номер едно в сферите, в които оперира. Ние разполагаме с опит, познания и хора, които са истински мотивирани за каузата на компанията. Неизменна част от този стремеж е отличното представяне по отношение на качеството и иновативността, което искаме да поддържаме трайно и устойчиво в дългосрочен план. За да постигнем целите си, ежедневно влагаме тази страст, която е цитирана в новия слоган. В противен случай всичко би останало само на думи.
Кои ще бъдат приоритетите в дейността Ви на новия пост?
Българският екип на Хенкел Индустриални Технологии постигна изключителни резултати през изминалата 2011 година в съответното бизнес направление. Екипът е млад, динамичен и целеустремен. Аз бих искал да ги мотивирам за постигането на най-висок растеж на продажбите в района на Източна Европа за 2012-та. За целта ще се стремя да оптимизирам сътрудничеството между държавите при същевременно разширяване на правомощията на локалните екипи и мениджмънт.
Кое, според Вас, допринесе за изключителния напредък на компанията и заздравяване на пазарните й позиции в България?
На първо място трябва да поставим нашето “always-top” качество, което осигурява много предимства за клиентите ни. Отново трябва да изтъкнем нашия екип с висок професионализъм и подход, ориентиран към даване на решения, който се оценява високо от най-важния участник във всеки бизнес, а именно - клиентът.
Какви нови инвестиции предвиждате?
Както вече споменах, ще инвестираме в нашите хора и в бъдещото им развитие, защото най-важният фактор за дълготраен успех са хората.
Ключови думи: Интервю, Жолт Неи, Хенкел
Новият брой 9/2024