my DMG MORI и WERKBLiQ upgrade: оптимизирано обслужване и поддръжка на машини

МашиниФирмени публикацииСп. Инженеринг ревю - брой 4/2020 • 01.06.2020

my DMG MORI и WERKBLiQ са разработени по същата логика. По този начин производителят на машинни инструменти е в състояние да предложи на потребителите интегрирано решение за обслужване, където те могат да продължат да работят в познатата си система.
my DMG MORI е уникален и безплатен онлайн портал за интерактивно сътрудничество между DMG MORI и клиентите им.
Организация на всички вътрешни и външни сервизни процеси за целия машинен парк - също и за трети машини.



Безплатният портал за клиенти на my DMG MORI превръща остарели и ръчни работни процедури в бързи цифрови процеси на обслужване. Обновлението на WERKBLiQ превръща всеки потребител в професионален специалист.

my DMG MORI

Сред ключовите предимства на платформата са:

• уникален онлайн портал за оптимизиране на услугите;

•  заявки за услуги с възможност за прикачване на снимки или видеоклипове само с натискане на бутон;

• прозрачност благодарение на функцията за проследяване;

• съхранение на всички търговски и технически документи;

• WERKBLiQ ъпгрейд за организация на всички вътрешни и външни процеси на обслужване.

Максималната полза за клиентите е в основата на портала за цифрови клиенти my DMG MORI, който беше представен на EMO 2019. Резултатът е уникален и напълно безплатен онлайн портал за интерактивно сътрудничество на DMG MORI и неговите клиенти. С интегрирана опция за ъпгрейд до WERKBLiQ потребителите получават интегрирано решение за вътрешна и външна оптимизация на процесите на обслужване и поддръжка - също и за трети машини. Клиентският портал my DMG MORI в момента е достъпен в повечето европейски страни. Над 4000 клиенти са регистрирали своите машини до края на миналата година, а до края на 2020 г. очакванията са техният брой да нарасне до 20 000. Дотогава почти всички глобални пазари трябва да бъдат обхванати.

Лесното и удобно използване на my DMG MORI предоставя на потребителите улеснен достъп до многобройните добавени възможности на онлайн портала. Наред с другите неща, заявките за услуги могат да бъдат инициирани чрез my DMG MORI с натискане на бутон. Интерактивният формуляр за заявка предотвратява всякакво объркване по време на процеса. Конкретни заявки за услуги и снимки или видеоклипове, които по желание могат да бъдат прикачени, се изпращат директно на правилния експерт по сервизна услуга в DMG MORI, което само по себе си вече добавя предимство за заявката на потребителите. Междувременно функцията "проследяване" гарантира, че всички сервизни процеси и процедури са прозрачни. Освен това всички търговски и технически документи се съхраняват в my DMG MORI.

DMG MORI планира интегриране на функция за коментар в изпратените заявки за услуги, оптимизация на функцията за диалог със сервизните експерти, както и функции като например картографиране на целия процес по офериране, включително потвърждение.

 

WERKBLiQ ъпгрейд

DMG MORI предлага улеснено надграждане към сервизната платформа WERKBLiQ на клиентите, които искат да управляват машини и от други производители в допълнение към своите DMG MORI машини, а също така искат сами да се справят с всички сервизни въпроси. Надстройката се извършва с един клик. Особеното тук е, че и двете системи са разработени по една и съща логика, което означава, че операторите нямат проблем да свикнат с тях. WERKBLiQ автоматично включва всички машини на DMG MORI на клиента, но в същото време и модели от други производители също могат да бъдат управлявани. Това оптимизира всички вътрешни и външни процеси на обслужване и поддръжка за целия разнообразен машинен парк. Съответният акаунт се конфигурира от WERKBLiQ в рамките на 48 часа. Операторите могат да бъдат обучени само за 15 минути.

Надстройката активира множество премиум функции. Например потребителите могат да се възползват от вътрешната система за заявки, свободно конфигурируем дневник на машината и календар за поддръжка с функция за напомняне, включваща интерактивни списъци със задачи. Всички основни данни като машини, потребители или отчети за услуги се прехвърлят автоматично в WERKBLiQ. Познатите функции от my DMG MORI също са автоматично налични в WERKBLiQ. WERKBLiQ също така помага на клиента по време на процеса на дигиталния запис на други машини и системи, които са включени в акаунта. Нещо повече, управлението на клиентите на WERKBLiQ предоставя цялостна подкрепа по време на внедряването, включително уебинари, интерактивни обиколки от първа стъпка, статии в помощния център и уроци. Това дава възможност за бързо ориентиране на всеки потребител.

За да си осигури повече увереност, докато взема решение, всеки потребител на my DMG MORI може да изпробва пълния обхват на WERKBLiQ функции 30 дни безплатно.





ПОЛИМЕТА•С

МЕТАЛООБРАБОТВАЩИ МАШИНИ И ИНСТРУМЕНТИ
СОФИЯ 1528
ж.к. Дружба 1
ул. Илия Бешков 3

т.: 02/973 29 04
ф.: 02/973 27 66
office@polymeta.bg
www.polymeta.bg

Top