Омникар БГ, Гиньо Генев: Формулата за успех е цялостни бизнес решения и гаранция за удовлетвореност на клиента
• Механични системи • Фирмени публикации • Сп. Инженеринг ревю - брой 8/2019 • 02.12.2019
Гиньо Генев, мениджър смазочни продукти в Омникар БГ, пред сп. Инженеринг ревю
Тази година празнувахте юбилей под мотото "20 years success Omnicar BG". Кое е най-значимото постижение в развитието на компанията през тези две десетилетия?
За тези двадесет години извървяхме дълъг път - oт стартираща малка фирма до компания от голяма бизнес група. Пътят невинаги бе лек, но смея да твърдя, че успяхме да постигнем много. Най-голямото ни постижение са хората, които работят в Омникар БГ. Екипът ни е най-ценният ресурс и най-значимото нещо, което сме постигнали през всички тези години.
Кои са моментите в историята на компанията, с които най-много се гордеете? Каква е формулата за успех?
Най-много се гордея с внедряването на системата за управление на клиентите /CRM/, която постави началото на нова ера в търговските ни практики с клиентите и ни направи доверен партньор за цялостни бизнес решения.
Разкажете повече за най-новите проекти на компанията?
Най-новите ни проекти са свързани с клиентското удовлетворение и гаранциите, които даваме като партньор на ExxonMobil в България. Успяхме да разширим портфолиото си от услуги и продукти и да предлагаме на нашите клиенти цялостни бизнес решения, които да им помагат в подобряване на експлоатацията на оборудването в техните производствени мощности.
За тези двадесет години смятам, че Омникар БГ се превърна от успешен доставчик в доверен партньор на българската индустрия.
Какъв бизнес ефект има програмата за клиентска удовлетвореност в индустриалния сектор?
Партньорите на ExxonMobil от цял свят са документирали значителни икономии в производствата чрез преминаването от конвенционални масла и греси към синтетични смазочни продукти от серията Mobil SHC.
Отчетени резултати са свързани с подобрени експлоатационни характеристики, подобряване на енергийната ефективност и повишаване на производителността чрез удължаване на интервалите за подмяна на смазочните продукти и ремонтните дейности.
Как работи програмата? Какво гарантирате на своите клиенти?
Ние предоставяме изключителна възможност на клиента - ако не е доволен от работата на смазочния продукт от серията Mobil SHC след 12 до 24 месечен пробен период, да му възстановим разликата в направената инвестиция в закупените от нас синтетични продукти Mobil SHC и използваните преди това конвенционални минерални масла и греси.
Това означава ли, че отговорността е Ваша?
Да, отговорността е наша, защото ние вярваме в международния опит на нашите партньори от ExxonMobil, които в периода 2009-2016 г. са документирали 62 мил. щатски долара спестявания на годишна база чрез преминаването от конвенционални минерални масла и греси към синтетични смазочни продукти от серията Mobil SHC.
Нашите индустриални клиенти могат да се възползват от гаранцията, която ние като оторизиран дистрибутор на продуктите с марка Mobil им предоставяме и да останат спокойни. Отговорността е наша.
Вижте още от Механични системи