Поредно успешното изложение организира Хермле

Начало > Събития > Сп. Инженеринг ревю - брой 3, 2013

Около 2500 посетители от над 1000 фирми посрещна Хермле на традиционното си вътрешнофирмено изложение „Отворени врати 2013”, което се проведе в Госхайм, Германия. Четири дни настоящи и потенциални клиенти разглеждаха оборудвания с над 30 машини учебно-технологичен център. „Радващ е и високият дял на интернационални гости от над 50 страни като САЩ, Бразилия, Корея, Китай, Русия, Израел и от други страни от Азия, както и обичайните големи групи посетители от почти всички европейски страни”, споделят от компанията.

„Представените новости, сред които машината С 32 – 5-осев обработващ център за всички браншове, където се изисква мощност и висока прецизност, и автоматизираната система за смяна на палети PW 3000, която беше показана в собственото производство на Хермле, се радваха на голям интерес. На всички изложени машини се обработваха интересни детайли от различни браншове, за да се покаже и всестранното приложение на обработващите центри Хермле”, допълват те.

От предлаганите обиколки на производството се възползваха почти всички гости, които искаха да видят процеса на изработка и монтаж на обработващите центри Хермле. Сервизният отдел, логистичният център и отделът за обучение също бяха отворени за всички посетители.

В специалното допълнително изложение "Техника на закрепване" бяха представени над 30 известни производители от тази област, както и над 15 фирми производители на CAD/CAM и софтуер. Общо 60 изложители информираха посетителите за своите продукти.
Отделът на Хермле за обучение също беше на разположение за въпроси и съвети по темите програмиране, анализ на времето за обработка и приложимост.

Обучението също беше важна тема. Хайденхайн представи софтуера си за обучение HIT (HEIDENHAIN Interactive Training). Новият модул eLearning подпомага начинаещите при до 5-осево програмиране с Хайденхайн.

Сервизът на Хермле беше представен на посетителите в отделна зала. „Анимации и презентации показваха как модерните комуникации подпомагат компетентния ни сервиз и така още по-бързо и целево може да се реагира”, разказват от компанията.



Ключови думи: Хермле, обработващи центри



Top