Профил с нов търговски център
Начало > Събития > Сп. Инженеринг ревю - брой 6, 2008
ПОДОБНИ СТАТИИ
Специално събитие във Франкфурт представи акцентите на предстоящото издание на EMO Hannover
TIMTOS и TMTS 2022 ще се проведат съвместно през февруари
Robotics Strategy Forum 2020 показа колко близо е бъдещето
Robotics Strategy Forum 2020: нашите впечатления и мисли
Обявиха акцентите в предстоящото юбилейно издание на Light + Building
Направената до момента инвестиция надхвърля 6 млн. лева
а 27 юни т.г. фирма Профил официално откри новия си търговски център в град Пловдив. Комплексът, изграден на възловото кръстовище на пътя Пловдив - Пазарджик и околовръстния път за София и Смолян, включва административна част, магазини и складови зони на обща площ от 20 хил. кв.м. Тържеството по случай откриването се проведе във фоайето на фирмата, което специално за повода бе превърнато в луксозен ресторант. За настроението на гостите се погрижиха формация Елика, квартет Интро и водещият Драго Драганов. "Основната ни идея е в комплекса да се предлагат стоки и продукти, свързани със строителството и обзавеждането. Центърът се състои от търговска сграда на четири нива, в която се намират офисите на Профил, магазин за продажба на мебели, ресторант и др. Част от площите са отдадени под наем. На територията на комплекса има 150 открити паркоместа. Направената до момента инвестиция е на стойност 6 млн. лева", заяви Иван Шопов, управител на Профил.
Предстои разширяване на комплекса
Изграждането на комплекса стартира през миналата година и е финализирано през юни 2008 г. Цялостният проект включва още изграждане на допълнителни складови и производствени площи. Реализацията му е част от инвестиционната политика на дружеството за следващите три години. "Целта на направената до момента инвестиция е отделяне на предлаганите продукти по видове в отделни помещения и следователно създаване на по-добра организация и контрол на дейността. Оптимизирането на складовото стопанство ще даде възможност за по-ефективна работа с крайните клиенти и по-добро планиране на доставките", допълва г-н Шопов.
Голяма част от комплекса вече е въведена в експлоатация, а продуктите, които се предлагат в него, са обвързани с основните дейности на фирмата. Профил е специализирана в две основни направления. Първото включва търговия с алуминиеви профили за архитектурни конструкции и търговско обзавеждане, парапети, аксесоари и машини за производство на алуминиеви и PVC конструкции. Дейността на второто основно направление е в областта на водопроводните, канализационни тръби и машини за заваряване на пластмасови тръби и фитинги, водни помпи и помпени системи. "Фирмата работи успешно със строителни фирми от цялата страна, специализирани във ВиК промишлено и битово строителство, изграждане на газопроводи и телекомуникационни мрежи. Използвайки натрупания опит от досегашната дейност на фирмата, както и на материалните й активи, след въвеждането в експлоатация на новата част от търговския комплекс и двете новопостроени халета, Профил има още по-добри възможности да отговори на все по-големите изисквания на клиентите в строителния бранш", заяви в заключение управителят на фирма Профил.