ПроСтрийм Груп с нов директор маркетинг
• Накратко • Сп. Инженеринг ревю - брой 8, 2006

ПОДОБНИ СТАТИИ
Десет компании държат 57% от световния пазар на полупроводникови компоненти
Microchip представи пет нови фамилии 8-битови PIC и AVR микроконтролери
Община Благоевград представи план за реализация на индустриална зона
IAG планира завод за бронирани автомобили в Бургас
Кои иновативни технологии от света на роботиката ще можем да видим на automatica 2022
От октомври постът на директор маркетинг в ПроСтрийм Груп заема Росица Стойкова, съобщи за сп. Инженеринг ревю Мая Стоилова, управляващ мениджър на фирмата. Професионалната подготовка на г-жа Стойкова включва престижната MBA степен от Сити университета в Сиатъл и магистърска диплома от УНСС по специалността Икономическа информация. Росица Стойкова има опит в маркетинга на водещи компании в сферата на бързооборотните стоки, а кариерата й включва и опит в рекламната сфера и търговския маркетинг. В отговор на въпроса каква е маркетинговата концепция, която ще прилага, Росица Стойкова заявява: "От стратегическа гледна точка ПроСтрийм Груп ще продължи да се развива като компания, предлагаща технологични решения за управлението на флуиди в индустрията. Ще акцентираме усилията си върху развитието на ефективна комуникация с клиентите и съобразяване на политиката ни в максимална степен със специфичните нужди на индустриалните отрасли и енергийния сектор".
"Продуктите, които предлага ПроСтрийм Груп, намират приложение във всяка индустриална област и работят с максимална надеждност, дори при най-тежки условия. Като приоритетни дейности за ПроСтрийм Груп бих определила предлагането на модерни решения за пречистване на промишлено замърсени отпадни води", заявява по повод секторите, които ще бъдат обект на повишен маркетингов интерес от страна на компанията, г-жа Стойкова.
"Членството ни в Европейския съюз, динамично променящите се условия и повишената конкурентна среда, в която ще оперират български компании като ПроСтрийм Груп, налагат търсенето на по-добри средства за разширяване на пазарното присъствие, извън традиционните", допълва г-жа Стойкова.