ПроСтрийм Груп с нов директор маркетинг
Начало > Накратко > Сп. Инженеринг ревю - брой 8, 2006
От октомври постът на директор маркетинг в ПроСтрийм Груп заема Росица Стойкова, съобщи за сп. Инженеринг ревю Мая Стоилова, управляващ мениджър на фирмата. Професионалната подготовка на г-жа Стойкова включва престижната MBA степен от Сити университета в Сиатъл и магистърска диплома от УНСС по специалността Икономическа информация. Росица Стойкова има опит в маркетинга на водещи компании в сферата на бързооборотните стоки, а кариерата й включва и опит в рекламната сфера и търговския маркетинг. В отговор на въпроса каква е маркетинговата концепция, която ще прилага, Росица Стойкова заявява: "От стратегическа гледна точка ПроСтрийм Груп ще продължи да се развива като компания, предлагаща технологични решения за управлението на флуиди в индустрията. Ще акцентираме усилията си върху развитието на ефективна комуникация с клиентите и съобразяване на политиката ни в максимална степен със специфичните нужди на индустриалните отрасли и енергийния сектор".
"Продуктите, които предлага ПроСтрийм Груп, намират приложение във всяка индустриална област и работят с максимална надеждност, дори при най-тежки условия. Като приоритетни дейности за ПроСтрийм Груп бих определила предлагането на модерни решения за пречистване на промишлено замърсени отпадни води", заявява по повод секторите, които ще бъдат обект на повишен маркетингов интерес от страна на компанията, г-жа Стойкова.
"Членството ни в Европейския съюз, динамично променящите се условия и повишената конкурентна среда, в която ще оперират български компании като ПроСтрийм Груп, налагат търсенето на по-добри средства за разширяване на пазарното присъствие, извън традиционните", допълва г-жа Стойкова.