Проведе се второто издание на Webit
Начало > Сп. Инженеринг ревю - брой 7, 2010 > 09.10.2010
Сред над 5000 посетители на събитието се открояваха 2 основни групи – професионалисти от интернет индустрията от държавите в региона и топ маркетинг и рекламни специалисти от България и съседните страни. „В дискусиите за българския пазар се формулираха и основните предизвикателства и причини за по-слабото развитие на дигиталната индустрия в страната спрямо останалите държави от региона - липса на достатъчно обучени и образовани кадри, способни да създават и реализират дигитални стратегии, а не отделни проекти със съмнителен успех и ефективност.”, разказват организаторите.
По време на Webit 2010 бе обявено, че под егидата на Webit Ambassadors и с подкрепата на най-големите световни организации на рекламната, маркетинг и дигитална индустрия, през 2011 се планират поредица от обучения за малкия и среден бизнес в България и страните от Югоизточна Европа. Сред темите на обучнието ще бъдат бързото навлизане в дигиталния маркетинг, използването на социалните мрежи за маркетинг, успешни онлайн продажби за търговци на дребно и др.
Новият брой 2/2025
ИНДУСТРИЯТА ГОВОРИ

В специално интервю за изданието управителят на компанията разяснява как би било най-ефективно предприятията у нас да подходят към процедурата за ... още

Специално за сп. Инженеринг ревю управителят на AB TERM разказва защо компанията е заложила на лъчисто газово керамично отопление от СВМ-България ... още