Проведе се второто издание на Webit

Начало > Сп. Инженеринг ревю - брой 7, 2010 > 09.10.2010

От 27 до 29 октомври т. г. в НДК, София се състоя второто издание на Webit, чиито организатори са е-Академия и Webit Ambassadors. В него участваха над 80 топ мениджъри от най-големите компании в света. При първото си идване у нас много от тях определиха България като подходяща локация за развитие на бизнеса си в Югоизточна Европа. „България стана притегателен център и събра целия дигитален свят“, каза Ален Йоро, президент на IAB Europe. „Ето защо Webit е едно от двете международни събития за Европа, които ние като асоциация на индустрията подкрепяме с всички сили и средства.”, допълни той.
Сред над 5000 посетители на събитието се открояваха 2 основни групи – професионалисти от интернет индустрията от държавите в региона и топ маркетинг и рекламни специалисти от България и съседните страни. „В дискусиите за българския пазар се формулираха и основните предизвикателства и причини за по-слабото развитие на дигиталната индустрия в страната спрямо останалите държави от региона - липса на достатъчно обучени и образовани кадри, способни да създават и реализират дигитални стратегии, а не отделни проекти със съмнителен успех и ефективност.”, разказват организаторите.
По време на Webit 2010 бе обявено, че под егидата на Webit Ambassadors и с подкрепата на най-големите световни организации на рекламната, маркетинг и дигитална индустрия, през 2011 се планират поредица от обучения за малкия и среден бизнес в България и страните от Югоизточна Европа. Сред темите на обучнието ще бъдат бързото навлизане в дигиталния маркетинг, използването на социалните мрежи за маркетинг, успешни онлайн продажби за търговци на дребно и др.



ИНДУСТРИЯТА ГОВОРИ
Ниърсофт, Владимир Филипов: Заложете на технологии от Индустрия 4.0,  които решават конкретни бизнес проблеми

Ниърсофт, Владимир Филипов: Заложете на технологии от Индустрия 4.0, които решават конкретни бизнес проблеми

В специално интервю за изданието управителят на компанията разяснява как би било най-ефективно предприятията у нас да подходят към процедурата за ... още
AB TERM, Борис Абаджиев: Заедно със СВМ-България решихме въпроса с отоплението на базата ни за години напред

AB TERM, Борис Абаджиев: Заедно със СВМ-България решихме въпроса с отоплението на базата ни за години напред

Специално за сп. Инженеринг ревю управителят на AB TERM разказва защо компанията е заложила на лъчисто газово керамично отопление от СВМ-България ... още

Top