Семинарът по eлектроразпределение на Schneider Electric
Начало > Събития > Сп. Инженеринг ревю - брой 9, 2007

ПОДОБНИ СТАТИИ
parts2clean 2025 демонстрира засилващата се роля на почистването на детайли в индустрията
Специално събитие във Франкфурт представи акцентите на предстоящото издание на EMO Hannover
TIMTOS и TMTS 2022 ще се проведат съвместно през февруари
Пазарен ръст, налагане на нови продуктови направления и брандова миграция са приоритерите ни през 2008 г., заявяват от компанията
За трета поредна година Шнайдер Електрик България бе домакин на мащабна маркетингова проява, тематично насочена към гамата от продукти и комплексни решения на водещата мултинационална компания в областта на електроразпределението. Между 12 и 16 ноември м. г. стотици български специалисти, работещи в сферата на производството, преноса и разпределението на електрическа енергия, енергетици от индустриални предприятия, партньори и дистрибутори на Шнайдер Електрик България, се събраха в град Пловдив. По традиция семинарът бе структуриран в две части. Гости на първата, организирана в дните от 12 до 14 ноември 2007 г., бяха дистрибутори, компании от строителния сектор, производители на табла и електроинсталационни фирми. Втората част на семинара, която се проведе в дните от 14 до 16 ноември, бе организирана специално за големи индустриални клиенти, електроразпределителни предприятия и проектанти на електрически инсталации. "Обратната връзка от клиентите и партньорите ни е положителна, интересът към обученията и работните групи бе висок. Това ни кара да мислим и за продължаване на добрата традиция", коментира резултатите от проведеното събитие Милен Колев, маркетинг директор на Шнайдер Електрик България.
В уводната част на семинара Шнайдер Електрик България запозна присъстващите специалисти с
Постигнатите пазарни пози-ции и стратегическите цели
които стоят пред компанията през следващата година. "Бих искал да благодаря на всички наши партньори и клиенти за приноса им към постигнатите резултати. Успехът ни се дължи на тях. Безспорна е ролята и на екипа на Шнайдер Електрик България, който положи много усилия през последната година. В областта на крайното електроразпределение Шнайдер Електрик България вече е пазарен лидер. Цифрите са високи и в останалата част от офертата ни", подчерта г-н Колев.
"Запазване на пазарните ни дялове, използване на благоприятната пазарна динамика и ръст са в основни линии приоритетите, които ще следваме и през следващата година. Що се отнася до офертата ни, ще инвестираме в новите направления за нашия бизнес- сградна автоматизация и индустриална автоматизация. Друг много важен акцент ще бъде офертата ни в областта на енергийната ефективност. Предстои развитие на досега предлаганите продукти и решения в инсталационната техника, новости в индустриалния контрол и автоматизацията, както и в традиционните ни продукти", допълва той.
Колегите от Шнайдер Електрик България за пореден път заложиха на
Семинарна програма с практическа насоченост
"Опитахме се да изберем интересни теми, съобразени с проблематиката на нашите клиенти и партньори, и да дадем право за избор в работните сесии. Акцентите бяха насочени към решения за сградна автоматизация, новости в гамата катодни отводители, системи шинопроводи Canalis, както и някои традиционно силни оферти и решения в енергетиката, инфраструктурата и строителството. Представихме и новия си каталог Средно напрежение, който беше посрещнат с голям интерес. Отново обърнахме внимание на системата Power Logic, която е особено актуална в контекста на енергийната ефективност", заявава г-н Колев в отговор на въпроса какви са тематичните акценти в представените на събитието теми.
По време на семинара бяха представени и новоприсъединените компании към структурата на Schneider Electric. "Търговските марки носят стойност, клиенти, пазари, идентичност. В този смисъл бих искал да споделя, че Schneider Electric е в
Процес на брандова миграция
т.е. идеята е компанията да бъде отъждествявана с една единствена търговска марка и тя е Schneider Electric. Естествено това е процес, за който е необходимо време. Schneider Electric непрекъснато разширява пазарното си влияние с нови придобивки в нови за команията бизнеси. Например, през 2006 г. компанията придоби американската APC - лидер в малките непрекъсваеми токозахранвания и системи. Продуктите на компанията са в синергия с офертата на MGE UPS в големите UPS системи и съпътстващата ги сервизна дейност", пояснява Милен Колев.
Друга присъединена към Schneider Electric компания през 2007 г. е Pelco, специализирана в развоя и производството на системи за видеонаблюдение и прилежаща апаратура, включително камери, рекордери и др.
"Все по-растяща става необходимостта от пълно интегриране на срадните инсталации и системи в едно. В този смисъл след придобиването на компанията TAC, водеща в областта на сградната автоматизация, присъединяването на Pelco е напълно логично. Компанията Pelco вече присъства в България, като за момента ще запазим съществуващия модел на работа на локалния пазар", допълва маркетинг директорът на Шнайдер Електрик България.