Стил Лазер България, Деница Менгова: Работим упорито с огромно внимание към всеки един клиент

МашиниФирмени публикацииСп. Инженеринг ревю - брой 7/2020 • 01.10.2020


Деница Менгова
, управител на Стил Лазер България, пред сп. Инженеринг ревю

 

Пандемията от коронавирус наложи сериозни мерки, ограничаващи бизнеса, които доведоха до икономически затруднения за голяма част от компаниите. Г-жо Менгова, как се справят Mazak и Стил Лазер България в тези трудни времена?

Времената, в които живеем наистина са трудни не само за Mazak и мен, а за всички нас. Необичайни и извънредни неща станаха нормални и ежедневни, а виртуалният свят все повече замества реалния. Аз лично не съм почитател на "онлайн" действителността, но обстоятелствата налагат промени и ние сме длъжни да ги спазваме.

Както знаете Стил Лазер България е официален представител на гамата лазери Mazak за България.Смея да твърдя, че благодарение именно на онлайн сервизната консултация, оказана от нашите инженери в Европа, и техническия сервиз на място, както и благодарение на нашия сервизен инженер г-н Георги Ангелов, бе оказана помощ на нашите клиенти в нужда, която се възнагради с техните позитивни отзиви. Всеки ден работехме с цял екип от колеги, за да проследим всички новости, мерки и рестрикции, които нашите инженери трябваше и трябва да спазват, за да достигнат до клиентите ни. Нашият високотехнологичен склад за резервни части в Европа изпращаше поръчките към клиентите ни без ден закъснение.

Mazak поставя в центъра на корпорацията хората като своя водеща сила и барометър за бизнеса. Именно за да не се излага на риск животът на служителите, към всеки един от нас е насочено огромно внимание.

 

По какъв начин се промениха пазарът на машините за лазерна обработка и отношенията с Вашите клиенти вследствие на усложнената икономическа ситуация?

Пазарът стана по-труден, нерешителен и изчакващ. Някои очакват втора вълна на COVID-19, други с надежда гледат към бъдещето, а трети са притеснени от идващата зима. За производителите в металообработването това е много труден период. Клиентите станаха по-внимателни и стриктни в стандартното поддържане на лазерите, което означава, че ситуацията все пак има и положителна страна. Трудно е, но когато получим благодарствени имейли от наши клиенти като Метал АД-Варна, EGT-SP и други компании за добре свършена работа и работещи лазери, сме доволни и мотивирани да продължим напред. В нашия бизнес обслужването на клиентите ни след продажбата и работещите машини са показателни за нивото на професионализъм на представителите и сервизния екип.

 

Mazak е водещ производител на металообработващи машини, утвърдил се в международен мащаб. Какви са стъпките, които компанията предприема, за да запази и разгърне позициите си на световния пазар?

Mazak никога не спира да търси и създава иновации. Това се потвърждава и от факта, че по време на световна пандемия и вече осезаема финансова криза Mazak създаде и пусна на пазара нов тръбен файбър лазер FT-150.

Най-новата перла в короната на Mazak FT-150 не можа да получи заслуженото бляскаво представяне на големите изложения, които бяха отменени, но въпреки това успя само с онлайн представяне да предизвика интерес и запитвания от страна на клиентите ни.

Разбира се, сред моделите на 2D лазерите остават нашите бестселъри – сериите на файбър лазери Nexus, Optiplex с мощности до 10 kw, както и нашата иновационна революция с обещаващо бъдеще в лазерното рязане – DDL технологията.

В трудни времена се отличават силните организации и хора. Погледът ни към бъдещото развитие на лазери Mazak в България е оптимистичен. Работим упорито всеки ден с огромно внимание към всеки един наш клиент. Това дава и, вярвам, ще продължи да дава позитивни резултати.




 

Стил Лазер България
София, ул. Суходолска 189
Т: +359 886 422 623
d.mengova@stillaserbg.com
www.stillaserbg.com

Top