Studer, Фред Гегауф: Качеството и прецизността са приоритет за нас
Начало > Интервю > Сп. Инженеринг ревю - брой 1, 2015
ПОДОБНИ СТАТИИ
Studer представи успешно реализирани проекти на MachTech 2017
Motion Meeting 2017 на Studer, Schaudt и Mikrosa премина под знака на Industry 4.0
Studer и изкуството да шлифоваш
Studer с квалификация за Blue Competence
Studer придоби квалификация за етикета Blue Competence
Studer, Schaudt и Mikrosa представиха актуални новости на Motion Meeting 2016
Фред Гегауф, изпълнителен директор на Studer, Schaudt и Mikrosa,
пред сп. Инженеринг ревю
Уважаеми г-н Гегауф, бихте ли представили накратко дейността и водещите технологични решения на Fritz Studer? Към кои пазари са ориентирани те?
Fritz Studer е основана през 1912 г. с основен предмет на дейност производство на машини, както и предоставяне на индивидуални решения за прецизно кръгло шлайфане на детайли с малък и среден размер.
Нашите клиенти са предимно от бранша за машинни инструменти и приспособления, инструментална екипировка – щампи и пресформи, автомобилната промишленост и нейните доставчици, самолетостроенето, индустрията за пневматика и хидравлика, електрониката, медицинската и часовникарската промишленост.
Като пазарен и технологичен лидер с производство от приблизително 22 000 машини за универсално външно, вътрешно и профилно шлифоване, доставени на различни места по света, Studer налага качеството и прецизността като еталон от години. В допълнение Studer доставя и софтуерни и хардуерни решения, както и широк кръг от предпродажбени и следпродажбени услуги.
Fritz Studer е сред водещите световни и технологични лидери на пазара за машини и оборудване за кръгло шлайфане. Какъв е пазарният ви дял?
Групата компании за технология за кръгло шлифоване, обхващаща Studer, Schaudt и Mikrosa, разшири своите пазарни дялове за последните няколко години. От приблизително 16% пазарен дял в световен мащаб на машини за кръгло шлайфане през 2012 година, сега ние имаме повече от 20%. Следващият най-голям конкурент за шлайфмашини за кръгло шлайфане притежава около 8% от световния пазар. Тези цифри са ясен знак, че клиентите намират верните решения най-вече в продуктите на Studer.
Какви маркетингови инициативи са в основата на този успех в световен мащаб?
За налагането ни на пазара сме предприели различни инициативи. В близко сътрудничество с нашите представители, тази година ние ще участваме в около 20 международни търговски изложения. Заедно с UNITED GRINDING Group ще посетим IMTEX в Индия, CIMT в Китай и EMO в Италия. Наред с това поддържаме добри отношения със световни издания, които ни помагат да привлечем нови клиенти и да наложим името си като стабилен партньор.
Какъв имидж на брандовете Studer, Schaudt и Mikrosa целите да изградите и да представите на вашите клиенти?
Една от нашите цели е да помагаме на нашите клиенти да станат по-успешни. Сред приоритетите ни са качество, точност, иновативност, компетентност, осигуряване на комплексно обслужване. Стратегията ни за постигането на посочените цели се гради на фокусиране върху нуждите на клиента. Разполагаме с екип от над 100 човека за изследване и разработка на машини, софтуер и специфични клиентски решения.
Компанията разполага и със собствен технологичен център за тестове и пробни изпитания. Предлагаме на клиентите консултиране и сервизиране в областта с повече от 100 служители по света. Имаме собствен център за обучение на клиенти и агенти за всички продукти на Studer, на най-малко четири езика. Традиционно доказаният подход, базиран на стриктни качествени изисквания, в комбинация с използването на върхови методи, също е от голямо значение. Смело мога да заявя, че ние сме създател на нови технологични тенденции в шлифоването.
Какви са впечатленията ви за българския пазар към момента? Какъв ще е вашия подход за по-нататъшно разширяване на бизнеса на Studer в страната и региона?
След 1989 г. почти нямахме активност в България. В лицето на фирма ГАЛИКА ние намерихме отличен търговски агент, с който работим от 2004 г. насам. Средногодишно Studer доставя в България около 8 машини. Технологичната инфраструктура и машинният парк на българските компании в някои случаи са остарели и може да бъдат значително подобрени. Благодарение на европейските инвестиционни програми тези компании придобиват възможности за инвестиране. От това, разбира се, и ние като доставчик имаме полза.
Ключови думи: Фред Гегауф, Studer, Schaudt, Mikrosa, кръгло шлайфане, кръглошлифовъчни машини, UNITED GRINDING Group, Галика