VDW, Кристоф Милер: През годините EMO се утвърди като водещо изложение в сектора

Начало > Машини > Интервю > Сп. Инженеринг ревю - брой 4/2017 > 23.06.2017

VDW, Кристоф Милер | Инженеринг ревю, снимка 1
VDW, Кристоф Милер

Кристоф Милер, директор Панаири във VDW, пред сп. Инженеринг ревю

След четири години водещото световно изложение за металообработващата промишленост EMO отново ще се проведе в Хановер. Какви ще са акцентите на тазгодишното издание?
Основен акцент ще бъде дигитализацията на процесите, на всички дейности, свързани с бранша. Както знаем, фокусът на целия производствен сектор в момента е насочен към Индустрия 4.0.

В тази връзка, очаквам на тазгодишното издание на EMO много от изложителите да демонстрират интересни тенденции и подходи за дигитализация и свързване в мрежи. Тези решения осигуряват възможност за оптимизиране на процесите и улесняване на обработката на данните, което също е от много голямо значение при разработването на иновации.

Как EMO Hannover отговаря на световната тенденция за дигитализация в машиностроенето?
Естествено в момента много активно използваме всички възможности, които предлага интернет, за да предоставим най-добър шанс за изява, за представяне на участващите във форума компании. Разполагаме с мултимедиен нюзрум, където изложителите могат да презентират производствената си дейност.

Чрез широката гама от дигитални възможности за активно ползване, които осигуряваме на клиентите, информацията за техните фирми може да достигне до най-широка публика от посетители и по време на изложението, а не само предварително. Тези средства позволяват и постигането на висока ефективност по отношение установяването на нови бизнес взаимоотношения.

Дигитализацията ни дава възможност да реализираме наистина много целенасочен маркетинг. С цел канализиране на потока информация и достигане до максимален брой потребители от цял свят, изпращаме нюзлетър на 18 езика. Едновременно с това се опитваме да достигнем и до нови таргет групи чрез активно използване на социалните мрежи – Фейсбук, Туитър и др.

По този начин значително разширяваме ефекта на изложението и въздействието му не се ограничава до тези 6-7 дни, в които се провежда. По време на самото събитие ще имаме и няколко информационни центъра за всички видове услуги, които можем да предложим допълнително.

Организираме и събитие за установяване на нови бизнес контакти между изложители и посетители съвместно с Enterprise Europe Network. Срещите между участващите на изложението компании и посещаващите го професионалисти се насрочват предварително в специална платформа, улесняваща стартирането на международни партньорства и намирането на нови клиенти, доставчици и търговски представители. С това се стремим да отговорим на изискванията на изложителите още преди събитието да е стартирало.

Как успявате да съчетаете участието на EMO Hannover на някои от световните лидери и по-малките компании?
Много е просто, планираме самото събитие в зависимост от отделните продуктови зони и области. Това означава, че посетителите могат да намерят цялата гама от компоненти, свързани с конкретно производство на едно място, независимо дали щандът на компанията е голям или малък.

Опитът ни показва, че интересът от страна на малките предприятия е много голям, което се дължи на факта, че те не разполагат с такива средства за реклама и не могат да реализират такъв мащабен маркетинг като големите фирми, да канят клиентите си на място и да представят продукцията си. Затова нашето изложение е много добър форум именно за малките и средни предприятия, които с участието си получават възможност да достигнат до най-широк кръг от потребители.

През годините EMO се утвърди като водещо изложение в сектора заради мащаба си, силното международно участие и представянето на много иновации, което поддържа интереса на бранша към събитието постоянен. Все пак, не разчитаме само на компаниите за популяризирането на EMO Hannover, а и ние самите правим всичко възможно, като провеждаме пресконференции за представянето му в над 50 държави.


Вижте още от Машини


Ключови думи: ЕМО, Индустрия 4.0, дигитализация, машиностроене, металообработваща промишленост, Кристоф Милер





Top