ПБ-Техник Европа от една година у нас
Начало > Събития > Сп. Инженеринг ревю - брой 2, 2008

ПОДОБНИ СТАТИИ
Специално събитие във Франкфурт представи акцентите на предстоящото издание на EMO Hannover
TIMTOS и TMTS 2022 ще се проведат съвместно през февруари
Robotics Strategy Forum 2020 показа колко близо е бъдещето
Robotics Strategy Forum 2020: нашите впечатления и мисли
Обявиха акцентите в предстоящото юбилейно издание на Light + Building
Компанията отчете положителни пазарни резултати след едногодишно присъствие в България
Вкрая на месец февруари българският офис на компанията PB-Technik тържествено отбеляза едногодишното си присъствие в България. В изисканата атмосфера на Каза Бояна се събраха клиенти и партньори на ПБ-Техник Европа. "В рамките само на една година успяхме да навлезем на пазара на високотехнологични инженерни решения в областта на електрониката в България. Създадохме добри партньорски отношения с редица важни за бизнеса на PB-Technik компании като ФЕСТО, ЕПИК, ТелеТек Електроникс и др. Присъствието на компанията-майка в България е част от цялостната й стратегия за навлизане на пазарите в Югоизточна Европа", коментира за списание Инженеринг ревю инж. Димитър Димитров, управител на ПБ-Техник Европа.
Специален гост на тържеството бе собственикът на PBT Europe Рейнхард Нитц. В приветствието си към присъстващите гости г-н Нитц сподели: "PB-Technik е в България не просто, за да прави бизнес и печели пари, а основно, за да внесе тук корпоративната си философия. Когато решихме да открием офис в България, не очаквахме толкова бърз пазарен успех. Не се надявахме на положителни резултати през първите три години от откриването на офиса, но се оказа, че пазарът е перспективен и бизнесът ни тук се развива много успешно още от самото начало. След първата година от присъствието ни в България вече отчитаме положителни пазарни резултати". В допълнение собственикът на PBT Europe подчерта, че новото име - PB-Tech, и новото лого на компанията са израз на стремежа й да развива пазарна политика в крак с най-новите тенденции в корпоративната визия.
Новият брой 9/2024