Ще работим активно за изграждане на положителен имидж
Начало > Интервю > Сп. Инженеринг ревю - брой 3, 2006
инж. Георги Пенчев, ръководител
на представителството на Teximp в България, пред сп. Инженеринг ревю
Г-н Пенчев, разкажете на читателите на сп. Инженеринг ревю за последните събития около представителството на Teximp в страната?
На първо място, бих искал да успокоя клиентите ни от страната, че Тексимп България продължава да функционира, изпълнявайки основната си функция - да предлага на пазара висококачествени CNC машини. Промяната се изразява главно в смяна на досегашното ръководство на фирмата, което, както българските специалисти знаят, е рутинна практика по целия свят. Тя е продиктувана от естествения стремеж на швейцарския ни собственик да оптимизира работата на офиса тук и да постави бизнеса на по-солидни основи. В изпълнение на поставените цели, от началото на годината аз оглавявам структурата на компанията в страната. За клиентите на Teximp не съм ново лице, тъй като до момента се занимавах с организацията на сервизната дейност на фирмата.
И все пак промените в ръководството на една фирма означават често и завой в провежданата политика. Какво ново да очакват клиентите на Teximp в тази посока?Категорично бих искал да заявя, че кардинални промени в политиката на Teximp няма да има. Наша основна цел ще продължава да бъде комплексно обслужване на клиентите. Със същата категоричност бих искал да подчертая, че ще работим активно в посока изграждане и утвърждаване на положителен имидж на Teximp в страната. Разполагаме с всички предпоставки за това - висококачествена техника и екип от утвърдени български специалисти.
Бихте ли представили екипа от специалисти, с който смятате да реализирате поставените амбициозни цели?Двама са сервизните специалисти, включени в екипа на фирмата - Димитър Серафимов и Красимир Доксанлиев. С офис администрацията на Teximp България се занимава Силвия Костова. Позицията технолог и резервни части заема Спас Спасов, а митническото обслужване се изпълнява от Любка Бонева.
Преди време, списание Инженеринг ревю съобщи, че Тексимп открива сервизни центрове в страната. Ще продължат ли да действат те и как ще бъде организирана дейността им?Разглеждам качественото и своевременно сервизно обслужване като основен фактор за налагане на определена търговска марка и компания на пазара. По отношение на сервизното обслужване на машините, реализирани от Teximp в страната, българският пазар е териториално обособен на две области. Едната е с център в град Плевен. Дейността на този сервизен център ще се ръководи от Димитър Серафимов. Втората област е с център в град Казанлък. За дейността на сервизния ни център там ще отговаря Красимир Доксанлиев. Аз, като ръководител на представителството, ще координирам и контролирам дейността на сервизните ни центрове в градовете Плевен и Казанлък. Основният ни стремеж ще бъде в посока високо качество на сервизирането на машините и оптимизиране срока за изпълнение на всяка клиентска поръчка.
Плановете ви за развитие на структурата тук включват ли откриването на нови търговски и сервизни центрове в други градове на страната?Да, нашите прогнози сочат, че българският пазар ще се развива, а следователно и дейността на фирмата ще се разширява. В тази връзка, плановете ни са свързани с подобряване на сервизната дейност и разширяване на предлаганите от фирмата услуги. Съществуващите сервизни центрове ще продължат да функционират, но практиката показва, че това най-добре се постига чрез добилите вече популярност в други страни изложбени зали с функциониращи машини, зали за обучение, склад за резервни части, офис и т.н.
Говорите за поставяне на бизнеса в страната на по-солидни основи. В тази връзка мисли ли Teximp за изграждане на собствен център, например?Сериозността на плановете за развитие на компанията в страната се потвърждават красноречиво от факта, че Teximp планира да изгради собствен технически и търговски център. Изпълнението на тази първостепенна за нас задача вече е стартирало със закупуването на собствен парцел за строеж край град Пловдив.