10 години Шнайдер Електрик Бългaрия
Начало > Събития > Сп. Инженеринг ревю - брой 4, 2008
ПОДОБНИ СТАТИИ
Специално събитие във Франкфурт представи акцентите на предстоящото издание на EMO Hannover
TIMTOS и TMTS 2022 ще се проведат съвместно през февруари
Robotics Strategy Forum 2020 показа колко близо е бъдещето
Robotics Strategy Forum 2020: нашите впечатления и мисли
Обявиха акцентите в предстоящото юбилейно издание на Light + Building
Компанията планира инвестиции на стойност над 35 милиона лева
С мащабно парти на стадион Българска Армия, на 23 април т.г. Шнайдер Електрик България официално отбеляза десетгодишното си присъствие на българския пазар. По-рано същия ден, на специална пресконференция представители на компанията отчетоха изминалата година като една от най-успешните от основаването на дъщерното дружество на Schneider Electric в страната през 1998 г. "В сферата на продажбите Шнайдер Електрик България отчита ръст от 37%, а износът на продукция от България се е увеличил с 44%. За изминалите десет години компанията успя да развие силна дистрибуторска мрежа в 40 града в страната и да покрие над 100 точки на продажби", обобщи днешната пазарна ситуация Илия Хекимов, финансов директор на Шнайдер Електрик България.
Шнайдер Електрик България е позната на българския пазар като водеща компания в областта на енергийния мениджмънт и предлагането на интегрирани решения за
сигурно, надеждно
и ефективно електрозахранване
за енергетика и инфраструктура, центрове за данни и мрежи, обществени и жилищни сгради в международен мащаб, подчертаха домакините. Сред проектите, реализирани от компанията у нас, са сградите на Ръководство на въздушното движение, Летище София - терминал 2, Порт Бургас, ТЕЦ Марица Изток 2, Юмикор, Лукойл Нефтохим, Ер Ликид, Асарел Медет, Actavis, сградите на Mall of Sofia и City Mall, Хит, Метро, Софийски градски хали, Практикер и много други.
"В стратегическите ни планове за следващите три години са заложени инвестиции за над 35 милиона лева. Само през изминалата 2007 г. Шнайдер Електрик инвестира над 10 милиона лева, а общата сума на инвестициите на компанията у нас възлизат на 23.8 милиона лева. Тези данни са ярко отражение на успешната ни фирмената стратегия в България, базирана на три основни правила - мотивиран екип в услуга на клиентите, силна партньорска мрежа и дългосрочни инвестиции", заяви Андрис Барис, директор на Шнайдер Електрик България и мениджър за Южна Дунавска зона на Шнайдер Електрик.
Предстои въвеждане в производство на нови прекъсвачи
Най-голямата инвестиция на компанията в страната до момента е откриването на новия завод за автоматични прекъсвачи в с. Радиново край Пловдив през 2007 г. "За инвестицията Шнайдер Електрик България получи наградата инвеститор на годината, в категорията Инвестиция в електротехническата промишленост. Към момента в завода работят 350 души, а около 60% от компонентите, използвани за производството на автоматични прекъсвачи, се изработват от местни доставчици. По този начин се осигурява работа на още 60 души извън завода", коментира Филип Раго, директор на завода.
"През 2008 г. в завода ще бъдат инвестирани повече от 12 милиона лева. Част от планираните средства ще включват и въвеждането в производство на нова версия миниатюрни прекъсвачи. Развитието на завода е доста успешно и затова планираме да увеличим капацитета му до 2009 г. с 200% спрямо 2007 г.", допълни г-н Раго.
Компанията е доставчик на цялостни решения
"Присъствието ни тук е от изключително голямо значение за компанията. Шнайдер Електрик България ще продължава и занапред да инвестира в производствените си мощности в страната. През следващите години планираме да разширим предлаганите продукти и услуги. Ще инвестираме в проекти за енергийна ефективност, непрекъснато електрозахранване, по-висока безопасност на електричеството и др.", подчерта г-н Барис.
"През изминалите години Schneider Electric придоби редица водещи в различни технически области компании. Днес портфолиото ни от продукти се предлага под водещи търговски марки. Но, Schneider Electric не е доставчик на продукти, а на комплексни решения. Искаме да подчертаем това, обединявайки търговските си марки под общ бранд. Стратегията на компанията е да продължи да се развива като доставчик на цялостни решения", коментира Андрис Барис.