Fieldbus Foundation основа маркетингов комитет
Начало
> Накратко
> Сп. Инженеринг ревю - брой 1, 2009
В края на миналата година Fieldbus Foundation анонсира основаването на маркетингов комитет за Централна и Източна Европа (FFCEEMC). Основна задача на комитета е да популяризира технологиите на Fieldbus Foundation в тази част от Европа чрез дейности, фокусирани върху клиентите - обучение, техническа подкрепа, участие в семинари и специализирани технически изложения. FFCEEMC ще бъде отговорна за маркетинговите инициативи в България, Австрия, Босна и Херцеговина, Хърватия, Чехия, Гърция, Унгария, Македония, Черна Гора, Полша, Румъния, Сърбия, Словакия, Словения и Турция. Инициативата за създаване на комитета е подкрепена от представители на Emerson Process Management, Honeywell, Pepperl+Fuchs, Stahl и Yokogawa. Предвижда се организацията да играе важна роля в налагането на основните технически решения на Fieldbus Foundation, включващи интеграция на индустриалните процеси и поетапно обединение на целия информационен поток в едно предприятие. "Пазарът на системи за автоматизация в района е разнообразен и бързоразвиващ се, което предполага широк спектър от възможности за подкрепа на местно ниво", заяви Марк Ван Пелт, вицепрезидент на Fieldbus Foundation. Повече информация за фондацията може да получите на интернет страницата в раздела за Централна и Източна Европа.